19 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hopi 7. yaşını NFT pasta dilimleriyle kutluyor

Hopi 7. yaşını NFT pasta dilimleriyle kutluyor

Berçem Sultan Kaya
19 Nisan 2022
2 dk okuma

Türkiye’nin ilk mobil sadakat uygulaması Hopi, “Yedinci Yaşımı Birlikte Kutlayalım mı?” kampanyası ile yeni yaşını 13 milyon üyesi için hazırladığı 13 milyon farklı dilimden oluşan dev bir pasta ile kutluyor.

Kullanıcılarına sunduğu kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi ile öne çıkan Hopi, 24 Nisan 2022 tarihinde yedinci yaşına giriyor. Yıl dönümünü Hopililer ile kutlamak isteyen şirket, “Yedinci Yaşımı Birlikte Kutlayalım mı?” kampanyasını başlatarak 13 milyon kullanıcısı için her biri “eşsiz” dilimlerden oluşan ve NFT mantığı ile hazırlanan dev bir pasta tasarladı. 

16 Nisan – 1 Mayıs 2022 tarihlerinde geçerli olacak kampanya kapsamında kullanıcılar, Hopi uygulamasına girerek sadece ona özel tasarlanan pasta dilimini kazanıyor ve böylece kampanyaya katılan 60’tan fazla markadan dilediğini seçme şansına sahip oluyor.  Ardından da seçtiği markanın Hopi’nin yeni yaşına özel kendisi için hazırladığı bol Paracıklı ve indirimle dolu fırsatlarla buluşuyor. 

Hopi 7. yaşını NFT pasta dilimleriyle kutluyor
hopi

Kampanyanın sürprizleri bununla da bitmiyor. Hopi 13 milyon pasta dilimi arasına, altın renkli tasarımlarda hazırlanan özel yıldızlı 7 pasta dilimi sakladı. Bu pasta dilimlerini bulan 7 şanslı kullanıcıyı, ekstra Paracıklı ve indirimli Hopi fırsatları bekliyor. 

Piksel dünyası, 13 milyon eşsiz NFT pasta diliminde 

Kullanıcılarının kişisel beğenisi, ihtiyacı ve tercihleri doğrultusunda harcarken kazandıran uygulama Hopi, doğum günü kampanyasını da kişiselleştirdi. Marka, süslemesinden renklerine kadar, her biri kullanıcısına özel tasarlanan ve NFT mantığı ile hazırlanan 13 milyon “eşsiz” pasta dilimi yarattı.

Birbirinden özel butiklerin ürünlerini bir araya getiren Hopishop markaları da bu dev kampanyada yerini alacak.

Kampanyaya katılmak isteyenler Android ve iOS üzerinden Hopi uygulamasını indirebilir.

hopi
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
4 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
5 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Güncel Haberler
Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Trump yönetiminden Intel’e 10 milyar dolarlık ortaklık hamlesi
Haberler
Trump yönetiminden Intel’e 10 milyar dolarlık ortaklık hamlesi
İrem Alimoğlu
19 Ağustos 2025
Galatasaray, "GStatil" markasıyla seyahat sektörüne adım attı...
Haberler
Galatasaray, “GStatil” markasıyla seyahat sektörüne adım attı…
İrem Alimoğlu
11 Eylül 2025
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Haberler
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Sena Tufan
3 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.