HIV testinin önemi raple anlatıldı…

Gilead’ın katkılarıyla, “Birlikte HIV’den Güçlüyüz” platformunun hazırladığı 1 Aralık Dünya AIDS Günü kampanyası “Testini Yaptır, Hayata Katıl” yayına girdi. Ünlü rap sanatçısı Tankurt Manas’ın hem sesi hem de yüzü olduğu kampanya “Test” adlı single ile HIV testi yaptırmanın önemini vurguluyor ve erken tanı konduğu sürece HIV’in korkulacak bir şey olmadığının altını çiziyor.

Tankurt Manas’ın, Pozitif-İz ve Pozitif Yaşam derneklerinden aldığı içgörülerden yola çıkarak yazdığı “Test” single’ının klibini ise Murad Küçük çekti. Klip ve şarkı, ilk defa moderatörlüğünü Ayşe Arman’ın üstlendiği; Tankurt Manas, hekimler ve dernek gönüllülerinin katıldığı bir canlı yayın ile lanse edildi. Aynı zamanda Türkiye’de ana mecra olarak Spotify’ı kullanan ilk kampanya olan “Testini Yaptır, Hayata Katıl” Tazefikir imzası taşıyor. Kampanya, başta Spotify olmak üzere TikTok, Instagram ve YouTube gibi farklı mecralarda, mecralara özel dinamiklerle karşımıza çıkmaya devam edecek.

Kampanya Künyesi:

Reklamveren: Gilead Sciences Türkiye

Reklam Ajansı: Tazefikir Yaratıcı Etki ve Toplumsal Fayda Ajansı

Reklamveren Yetkilileri: Melek Günay, Toros Şahin

Yaratıcı Ajans Başkanı: Çağlar Gözüaçık

Yaratıcı Ekipten Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Kerem Önuçak

Teknoloji ve İnovasyondan Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Murat Koçuk

Yaratıcı Ekip: Tolga Tunçel, Kenan Akoğlu, Büşra Güldibi, Elif Aldemir

Müşteri İlişkileri Ekibi: Betül Büyükyıldız, Burcu Ertan Metin, Çağrı Pişkinoğlu

Sosyal Medya Ekibi: Kübra Güldü, Ahmet Deniz

Dijital Proje Yöneticisi: Volkan Uzunoğlu

Ajans Prodüktörü: Özgün Doğan Yalçın, Cenk Özçelik

Video Animasyon: Doğukan Saka

Söz & Müzik: Tankurt Manas, Aşkın İbik, Tolga Eren

Yönetmen: Murad Küçük

İLGİLİ HABERLER