3 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Her işin bir "Korkmaz"ı var

Her işin bir “Korkmaz”ı var

Nafizcan Önder
14 Mart 2025
2 dk okuma

Korkmaz, yeni reklam filmi serisinden ilk 3’ünü yayınladı. Kahve makinesinden çaydanlığa, tencere setlerinden diğer mutfak gereçlerine kadar birçok ürünü tanıtan marka, serinin üç filmini ” Her işin bir Korkmaz’ı var” mottosuyla izleyicilerle buluşturdu.

Korkmaz, “Her işin bir Korkmaz’ı var” sloganıyla hazırladığı reklam filmi serisini yayınladı. Yayınlanan 3 filmde Steama ve Linea Tencere Seti, paslanmaz çelik gövdesiyle Çaytema Elektrikli Çaydanlık, Kahvekolik Otomatik Kahve Makinesi ve Tostema Maxi Tost Makinesi tanıtıldı.

“Mutfakta bir iş varsa, her işin bir Korkmaz’ı var”

Korkmaz’ın “Mutfakta bir iş varsa, her işin bir Korkmaz’ı var” sloganıyla yayınladığı reklam serisinin  ilk filminde, Steama Tencere Seti’nin çok yönlülüğü anlatılıyor. Filmde, Korkmaz tenceresinde makarna haşlayan karakter, ürünün özel süzgeç kapak özelliği sayesinde makarnayı zahmetsizce süzüyor ve ardından aynı tencerede makarna hazır hale geliyor.

“Yapılacak çok iş varsa, her işin bir Korkmaz’ı var”

Korkmaz’ın “Yapılacak çok iş varsa, her işin bir Korkmaz’ı var” mottosuyla yayınladığı reklam serisinin ikinci filminde, Linea Tencere Seti tanıtılıyor. Çevre dostu teknolojisi ve gelişmiş özellikleriyle mutfak deneyimini bir üst seviyeye taşıyan bu set, PFAS (Per- ve Polifloroalkil Maddeler) ve OFOA (Organofosfat Asidik Maddeler) içermeyen yapısıyla sağlık ve güvenliği ön planda tutarak yemekleri hem sağlıklı hem de lezzetli hale getiriyor. Yanmaz ve yapışmaz kaplaması, yemeklerin yapışmasını engelleyerek düşük yağla pişirme olanağı sunuyor. Ayrıca, çizilmeye karşı üç kat dayanıklı volkanit kaplama, uzun ömürlü kullanım sağlarken tencere setinin dayanıklılığını arttırıyor.

Korkmaz ile güne enerjik ve keyifli bir başlangıç

“Aklında güne iyi başlamak varsa, her işin bir Korkmaz’ı var” mottosuyla yayınlanan reklam serisinin son filminde, güne enerjik ve keyifli bir başlangıç yapmak için önerilen Korkmaz’ın mutfaktaki vazgeçilmez yardımcıları yer alıyor.

Paslanmaz çelik gövdesiyle Çaytema Elektrikli Çaydanlık, çay keyfini uzun saatler sıcak tutarken, Kahvekolik Otomatik Kahve Makinesi her fincanda mükemmel lezzet sunuyor. Sabah kahvaltılarının yıldızı Tostema Maxi Tost Makinesi ise 180 derece açılan kapağı ve yanmaz yapışmaz granit efektli PTFE kaplama ızgarasıyla tost yapmayı zahmetsiz hale getiriyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Korkmaz
Reklamveren Yetkilileri: Tacettin Korkmaz- Sevgi Aslanbay
Reklam Ajansı: Hybrid
Kreatif Direktör: Mert Suvaydaş
Kreatif Ekip Yazar: Fırat Türkmen
Kreatif Ekip Tasarımcı: Özge Alkazak, Gülşah İmat, Arda Kütahnecioğlu
Ajans Genel Müdürü: Alpar Hacaloğlu
Müşteri İlişkileri: Selin Paltun – Yağmur Özcan
Prodüksiyon Şirketi: Shortcut
Yönetmen: Ecem Gündoğdu

Hybrid Korkmaz
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
3 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
4 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
5 Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Güncel Haberler
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TÜBİSAD'ın Yönetim Kurulu Başkanı yeniden Mehmet Ali Tombalak oldu
Haberler
TÜBİSAD’ın Yönetim Kurulu Başkanı yeniden Mehmet Ali Tombalak oldu
Sena Tufan
3 Haziran 2025
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Haberler
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Marketing Türkiye
4 Haziran 2025
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Haberler
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Nafizcan Önder
6 saat önce
YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
Haberler
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Nafizcan Önder
11 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.