4 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Her gün yeniden, her gün yenilen”

“Her gün yeniden, her gün yenilen”

Nafizcan Önder
29 Eylül 2021
2 dk okuma

Bepanthol, kuru, çok kuru ve hassas ciltler için özel olarak geliştirdiği Bepanthol Derma Yüz Bakım serisini başarılı oyuncu Aslı Enver’in yer aldığı bir dizi reklam filmiyle tanıtıyor. Geçtiğimiz yıl yayınlanan kampanyada ajan rolü ile karşımıza çıkan Aslı Enver’ın bu çekimlerde günlük hayatından doğal anları ekranlara taşınıyor. Bepanthol Derma ürünlerinin herkesin yüz bakımı konusundaki ihtiyaçlarına cevap vereceği ve günlük hayatının bir parçası olacağı “Her gün yeniden, her gün yenilen” mesajıyla anlatılıyor. 

Reklam filmi her fırsatta yüzümüze baktığımız iç görüsünü destekleyen ve herkesin gözünü alamadığı bir fikirden besleniyor: Aynalar! Reklam filmi boyunca gözü ayna veya ayna görevi gören farklı yüzeylere takılan Aslı Enver, Nemlendirici ve Besleyici SPF 25 Günlük Yüz Bakım KremiYoğun Nemlendirici Gece Bakım Kremi ve Arındırıcı ve Canlandırıcı Yüz Temizleme Jeli’nden oluşan Bepanthol Derma ürün serisiyle yüz bakımının önemine dikkat çekiyor. Film boyunca gördüğümüz sahneler ise günlük hayattan kesitlerle bu mesajı doğal bir şekilde tüketicilere ulaştırıyor. Serinin içeriğinden de bahsedilen reklam filminde, Bepanthol Derma ürünlerinde bulunan niasinamid, provitamin B5 ve doğal yağlar gibi bileşenleri öne çıkartılıyor. 

TV ve dijital platformlar için Depo Film tarafından hazırlanan ve dört farklı günde İstanbul’un Beyoğlu ve Nişantaşı ilçelerinde Thor yönetmenliğinde çekilen filmlerin merak uyandıracak devam çalışmaları da hazırlanıyor.

Reklam künyesi

Reklamveren: Bayer Tüketici Sağlığı – Bepanthol                                      

Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuna Demiralp, Okan Bayel, Naz Acar Çolakoğlu                       

Reklam Ajansı: Mullenlowe İstanbul   

Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Berkay Özay

Strateji Planlama: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik          

Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Hülya Toptaş, Emirhan Akıncı                       

Yaratıcı Ekip: Süleyman Utku Bozkurt, Sedef Karakaş, Yiğit Zigaloğlu, Emine Aydın                    

Müşteri Grubu: Ceyda Coşkun, Ezgi Dağcı Dursun, Ilgım Kurşun        

Görüntü Yönetmeni: Baldur Eythorsson             

Sanat Yönetmeni: Murat Uçan               

Yapım Şirketi: DEPOfilm               

Prodüktör: Ender Sevim / Burak Erdener               

Yönetmen: Thor                                   

Medya Planlama: Mediacom 

Pr Ajansı: Sobraz                 

Cast: Aslı Enver  

Reklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil

Aslı Enver Bepanthol Depo Film
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
3 Apple "scratchgate" problemiyle karşı karşıya
Apple “scratchgate” problemiyle karşı karşıya
4 Öğrenci hayatının gerçekleri
Öğrenci hayatının gerçekleri
5 SEO’dan GEO’ya geçiş: Markalar yapay zeka çağına nasıl ayak uyduruyor?
SEO’dan GEO’ya geçiş: Markalar yapay zeka çağına nasıl ayak uyduruyor?
Güncel Haberler
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Lacoste'un timsahı yerini "keçiye" bıraktı!
Haberler
Lacoste’un timsahı yerini “keçiye” bıraktı!
Nafizcan Önder
26 Ağustos 2025
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Haberler
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Sena Tufan
2 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos - 5 Eylül)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (30 Ağustos – 5 Eylül)
Nafizcan Önder
4 hafta önce
ChatGPT'den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
Pazarlama
ChatGPT’den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
Nafizcan Önder
18 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.