Türkiye’de 26 bin hasta hayata tutunmak için organ bağışı bekliyor. Fakat birçok aile, hayatını kaybeden yakınlarının organ bağışına izin vermiyor. Toplum olarak organ bağışı bekleyenlere karşı cevapsız kaldığımızı, onları zaman zaman görmezden geldiğimizi etkileyici ve dikkat çekici bir şekilde anlatmak, herkesi öz eleştiri yapmaya davet etmek amacıyla Novartis İlaç ve Organ Nakli Koordinatörleri Derneği (ONKOD) işbirliği ile “Hayat Kurtaran İzin” kampanyası hayata geçirildi. Flashmob tekniğini kullanılarak dikkat çekici ve akılda kalıcı bir kampanya filmine imza atıldı. Filmde, “Hayat Kurtaran İzin” sloganıyla, ailelerin bir izinle birçok hayatı kurtarabileceğinin altı çiziliyor.
https://www.youtube.com/watch?v=U1EnGe-bq4U
KÜNYE:
Reklamveren: Novartis İlaç Türkiye
Reklam Ajansı: Reaktör İstanbul
Reklam Yazarı: Furkan Civelek
Marka Yönetimi: Melis Ceylan, Pınar Kurt
Yönetmen: Mustafa Kotan
Görüntü Yönetmeni: Yunus Emre Tolan
Yapımcı: Özgür Demir
Teknik Ekip: Tolan Films
Ses: 3B Medya
Sanat Yönetmeni: Emircan Aydın
Dublaj: Seslendirmeevi / Gökhan Erciş
Film/Case Kurgu: Emre Küçükosman
Renklendirme Sanatçısı: Emrah Tekin