1 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Havayı Koklayan Adam uyarıyor: "Yemeksepeti'nde indirim yağmuru var"

Havayı Koklayan Adam uyarıyor: “Yemeksepeti’nde indirim yağmuru var”

Marketing Türkiye
26 Ocak 2021
1 dk okuma

Yemeksepeti’nin tüm Türkiye’yi etkisi altına alacak indirim yağmurunu Havayı Koklayan Adam duyuruyor. Yemeksepeti, Türkiye çapındaki restoranlarla iş birliği içinde yaptığı büyük indirim kampanyasını yeni bir reklam filmiyle tanıtıyor.

“Yemeksepeti’nden İndirim Yağmuru” temasıyla hazırlanan reklam filminde indirim fırsatlarını “Havayı Koklayan Adam” Bünyamin Sürmeli duyuruyor.

Kullanıcılarına sağladığı faydalar ve iş ortağı restoranlara yardım kampanyalarıyla dikkat çeken Yemeksepeti’nin Türkiye ekonomisine desteğini sürdürdüğü yeni indirim kampanyası, “Havayı Koklayan Adam” Bünyamin Sürmeli’nin, tüm Türkiye’yi etkisi altına alacak “Yemeksepeti indirim yağmuru”nu haber vermesiyle başlıyor. Reklam filminde Havayı Koklayan Adam, stüdyodan esprili bir dille, aynı hava durumunu sunduğu gibi, kullanıcılarının Türkiye çapında 6.000’den fazla restorandan, yüzde 25’ten başlayıp yüzde 50’ye varan indirimlerle sipariş verebilecekleri Yemeksepeti indirim yağmurunun detaylarını anlatıyor. Türkiye haritası üzerinde ‘Balkanlar’dan gelen soğuk meze’lerde yüzde 25’ten başlayan, lahmacunda yüzde 50’yi bularak “fırtınalar koparan” Yemeksepeti İndirim Yağmuru reklam filmi, ‘Havayı Koklayan Adam’ın Yemeksepeti’nden kampanya dahilinde indirimli sipariş verdiği leziz dürümünden aldığı lokmayla noktalanıyor. Yemeksepeti, “İndirim Yağmurları” adını verdiği kampanyasıyla restoranlara destek vermenin dışında kullanıcıları için de dışarıdan yemek siparişini daha cazip hale getiriyor.

Reklam Künyesi:
Reklamveren: Yemeksepeti
Reklamveren Yetkilisi: Barış Sönmez, Okan Erol, Ece Karadeniz Bayar, Ergin Güngör
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör
Kreatif Grup Yöneticisi: Serkan Ün
Reklam Yazarı: Orkun Süslü
Art Direktör: Ali Harun Sevinç
Ajans Prodüktörü: Volkan Alkan
Stratejik Planlama: Özgün Özkalay, Can Değerli
Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Ceren Çalıkuşu, Sıla Danacı
Yapım Şirketi: Filmpark
Yönetmen: Engin Erden
Müzik: Jingle House
Cast: Bünyamin Sürmeli
Medya Planlama: OMD

bünyamin sürmeli havayı koklayan adam yemeksepeti yemeksepeti indirim yağmuru
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 Getir Yemek, Uber Eats'e satıldı
Getir Yemek, Uber Eats’e satıldı
Güncel Haberler
The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
The TECH Summit katılımcıları, MG International Fragrance Company ile koku dünyasında keşfe çıkacak...
The TECH Summit katılımcıları, MG International Fragrance Company ile koku dünyasında keşfe çıkacak…
PRİDA İletişim Ödülleri’nde başvuru süreci başladı
PRİDA İletişim Ödülleri’nde başvuru süreci başladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Haberler
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Advertorial
2 hafta önce
Yeni yılda zam yağmuru: IMEI’den Çıkış Harcına rakamlar netleşti
Haberler
Yeni yılda zam yağmuru: IMEI’den Çıkış Harcına rakamlar netleşti
Nafizcan Önder
5 gün önce
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Nafizcan Önder
4 hafta önce
TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.