Godiva’nın yeni dijital reklam kampanyası, kurucusu Pierre Draps’ın çikolataya olan merakı ve eşine olan romantik aşkının izlerini taşıyan hikayesinden ilham alıyor.
Dünyanın önde gelen premium çikolata markası Godiva’nın, mucizeleri hatırlatma fikrine dayanan Harikalar Dünyası adlı yeni dijital reklam kampanyası başladı. Kurucusu Pierre Draps’ın çikolataya olan merakı ve eşine olan romantik aşk hikayesinin konu alındığı Godiva’nın yeni dijital reklam kampanyası görsel dil ve estetiğiyle gençlere sesleniyor.
McCann Londra imzalı, görsel yönetmenliğini İngiliz yönetmen Vicky Lawton’ın üstlendiği kampanya, Godiva’nın kurucusu Pierre Draps’a bir saygı duruşu niteliği de taşıyor. Kampanya, Belçika’da yaşayan genç Pierre’in, çikolatayı her şeyden çok seven eşini mutlu etmek için yapmayı öğrendiği trüf çikolataların dünya çapında üne kavuşmasının hikayesini, yaşamını çikolata sanatına ve eşine adayan bir adamın tutkusunu konu alıyor.
Bu aşk hikayesinden ilham alan Harikalar Dünyası kampanyası, çikolata ustası Pierre ile çikolata tutkunu Mimi karakterlerine odaklanıyor ve aralarında geçen eğlenceli ilişkinin neler doğurabileceğine dair merak ve beklenti oluşturuyor. İkili, bir yandan ortak noktaları olan baş roldeki Godiva çikolatasının tadını çıkarırken diğer yandan da aralarındaki ilişkiyi güçlendiriyor. Pierre Draps ve eşi Eugenie’nin yaşam boyu süren ve romantizmle perçinlenen aşk hikayeleri, dünyanın dört bir köşesindeki çikolata tutkunlarının hayatta karşılarına çıkabilecek harika lezzetleri merakla keşfetmeye davet ediyor.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Godiva
Reklam ajansı: McCann Londra
Yönetmen: Vicky Lawton