23 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
GetirBüyük, yeni reklam filminde "Tazelik için manav var" diyor
Haberler

GetirBüyük, yeni reklam filminde “Tazelik için manav var” diyor

İrem Alimoğlu
12 Mayıs 2025
1 dk okuma

GetirBüyük’ün üçüncü reklam filmi, meyve-sebze kategorisindeki tazelik iddiasını ve bu alandaki stratejisini ekranlara taşıyor.

GetirBüyük’ün reklam kampanyasının üçüncü filmi yayına girdi. İlk iki filminde “Kampanyasız Bile Ucuz” söylemiyle uygun fiyat ve ürün çeşitliliğine odaklanan kampanya, bu kez taze meyve-sebze alışverişinin perde arkasını ekrana taşıyor. “Bilmiyordum” dedirten kampanyada, manavlar tarafından özenle seçilen ürünler, özel hasat seçenekleri ve istenilen kiloda sipariş verme gibi kolaylıklar mizahi ve sade bir dille anlatılıyor.

Kampanya serisiyle birlikte GetirBüyük, mağazalarının içinden görüntüleri de ekranlara taşırken, yalnızca fiyat avantajını değil, taze ve kaliteli ürünleri nasıl sunduğunu da gösteriyor.

Tazelik, operasyonun merkezinde

Reklam filminde öne çıkarılan meyve-sebze seçkisi, ürünlerin özenle seçilmesi ve tazeliğin korunarak kullanıcılara ulaştırılmasına dayanan yaklaşım, GetirBüyük’ün büyüme stratejisinin temel taşlarından birini oluşturuyor.

Geçtiğimiz yıl GetirBüyük kadrosuna dahil edilen manavlar, her bir ürünü tek tek seçerek meyve ve sebzelerin özenle hazırlanmasını sağlıyor. Kadın istihdamına verdiği önemle dikkat çeken GetirBüyük’ün manav ekibinin yaklaşık yüzde 20’si kadınlardan oluşuyor. Yerel üreticiden özenle seçilerek Antalya’daki meyve-sebze platformunda toplanan ürünler, kalitesini korumak amacıyla mağazalarda özel olarak tasarlanmış +8 derece soğuk odalarda muhafaza ediliyor.

Kampanya künyesi:

Reklamveren: GetirBüyük

Reklamveren Temsilcileri: Yasemin Çelikboy, Beste Kaya, Hüseyin Doğan, Mustafa Kemal Tekeli, Cihan Çetin, Naz Akgün, Nilsu Kul

Ajans: Jüpiter

Kreatif Direktörler: Ali Can Savaş, Mert Demirhan

Kreatif Ekip Liderleri: Doğukan Yılmaz, Umut Esin

Kreatif Ekip: İlayda Taşdüzer, Uğur Can Usoğlu

Müşteri İlişkileri: Setenay Ergin, Ayça Zeynep Yüksel, Barış Atan, Meltem Keleş

Ajans Prodüktörü: Hakan Bakkal, Hakan Ögrü

Yapım Şirketi: Kala Film

Yönetmen: Serter Tırmık

Müzik: Onur Cumaoğlu

Post Prodüksiyon: Roots Post Production

GetirBüyük
1 Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
2 Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
3 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
4 Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
5 İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
Massachusetts Teknoloji Enstitüsü (MIT) araştırdı: Yapay zeka, beynimizi tembelleştiriyor mu?
Haberler
Massachusetts Teknoloji Enstitüsü (MIT) araştırdı: Yapay zeka, beynimizi tembelleştiriyor mu?
İrem Alimoğlu
10 Ağustos 2025
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun "ayrımcılık"
Haberler
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun “ayrımcılık”
İrem Alimoğlu
9 Ağustos 2025
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Haberler
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.