3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gerçek ten, gerçek his

Gerçek ten, gerçek his

Nafizcan Önder
19 Şubat 2025
2 dk okuma

OKEY, geliştirdiği yeni ürünü OKEY Zero Tenn ile gerçek ten hissi deneyimi sunuyor! Lateks içermeyen hammaddesi ve ekstra ince yapısı ile OKEY Zero Tenn, hissi artırarak hazzı doruklara çıkarıyor. OKEY, yeni ürününü tanıtmak üzere hissetme ve haz almaya odaklanan yeni iletişim kampanyası ile karşımıza çıkıyor.

Yaptığı araştırmalarda* prezervatif kullanımında en kritik bariyerin ilişki esnasında partneri yeterince hissedememek olduğunu ortaya koyan OKEY, kullanıcılarının beklenti ve ihtiyaçlarından yola çıkarak #gerçektennhissi yaşatmayı vadeden OKEY Zero Tenn ürününü portföyüne kazandırdı. Ekstra ince ürünlerden oluşan Zero ailesinin lateks içermeyen hammaddeye sahip yeni üyesi OKEY Zero Tenn, daha esnek ve yumuşak yapısı** ile gerçek ten hissi deneyimi sunuyor.

*IPSOS Bariyer-Motivasyon Araştırması Ekim 2023 sonuçlarına göre.

**LifeStyles Healthcare – Suretex Klinik Rapor sonuçlarına göre.

Kullanıcıların gerçek ten hissi beklentisine cevap veren yenilikçi ürün için hazırlanan reklam filmi, “hissetmenin her şey olduğunu düşünenler için #gerçektenngerçekhis” sloganıyla tüm dijital platformlarda izleyiciyle buluştu.

Ürünün kampanya stratejisi, kullanıcı içgörülerine dayanarak markanın iletişim tonuyla örtüşen bir duyusal deneyim üzerine kuruldu. Beklenti ve ihtiyaçlara cevap verecek şekilde, hissedebilme duygusu odağında çalışılan film, “gerçek hissin” ne kadar önemli olduğunu güçlü bir görsel dil ve yaratıcı anlatımla aktarıyor. Reklam filmi, farklı duygusal temaları yansıtan sahnelerle bir stüdyo ortamında çekildi. Yumuşak bir müzik, yakın plan ten görüntüleri ile uyumlu sıcak ışık ve renk tonları kullanılarak gerçek ten hissi vaadiyle uyumlu bir atmosfer yaratılması hedeflendi.

Prodüksiyonunu Kala Film’in ve yönetmenliğini Deniz Özgün’in yaptığı reklam filminin yaratıcı süreci VML tarafından üstlenildi.

Kampanya Künyesi

OKEY Ekibi:

CMO: Bilge Çiftçi

Medya ve İletişim Müdürü: Ayşen Akalın

Pazarlama Müdürü: Ayşe Didem Tezelman

Uzman Marka Yöneticisi: Pınar Gül Kolcu

Marka Yöneticisi: Sıla Kösem

Medya Planlama Yöneticisi: Zeynep Güner

Dijital Pazarlama Uzman Yardımcısı: Simay Tokgöz

Pazar Araştırma Yöneticisi: Bahar Tad

Pazar Araştırma Kıdemli Uzmanı: Hilal Dursuner

Pazar Araştırma Uzman Yardımcısı: Selen Top

Kurumsal İletişim Uzmanı: Evrim Demir Subaşı

VML Ekibi:

CEO: Enis Orhun

CSO: Fatih Tüylüoğlu

Yönetici Kreatif Direktör: Ümit Taşlı

Genel Müdür: Yekta Elvin Gürel

Kreatif Direktör: Anıl Uzun

Kreatif Grup Liderleri: Zeynep Bilgin, Cem Altun, Güçkan Sarıtekneci

Kreatif Ekip: Değer Bayraktutan, Bahadır Öztürk

Müşteri İlişkileri Ekibi: Zeynep Miray Akay, Gizem Pelivan, Emrehan Balli

Stratejik Planlama Ekibi: Beyza Saraç

Yönetici Prodüktör: Fulya Akay

Producer: Cansu Caba

Sosyal Medya Ekibi: Ceren Boztepe, Doğa Ersin Ertekin

okey VML
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Haberler
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ağustos 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ağustos 2025)
Sena Tufan
7 Eylül 2025
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
Haberler
77. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu: Owen Cooper tarihe geçti, Adolescence geceye damga vurdu
İrem Alimoğlu
15 Eylül 2025
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.