6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Futbolseverler Osimhen’e, Osimhen Ülker Çizi’ye hayran
Haberler

Futbolseverler Osimhen’e, Osimhen Ülker Çizi’ye hayran

Marketing Türkiye
15 Nisan 2025
2 dk okuma

Türkiye’de ‘Atıştır, açlığını yatıştır!’ iletişimiyle zihinlerde yer edinen Ülker Çizi’nin yeni reklam filminde, markanın süper kahramanı Çizimen’e, dünya futbolunun yıldız ismi Victor Osimhen eşlik etti. 

Ülker’in sevilen markası Ülker Çizi’nin yeni reklam filminde, markanın açlık yatıştırma kahramanı Çizimen ile yeşil sahaların kahramanı Osimhen bir araya geldi.

Sosyal medya fenomeni Ömer Başdoğan (naletbebe) iş birliğiyle 2024 yılında yaratılan “ani açlık anlarının kurtarıcısı” süper kahraman Çizimen çok sevilince kampanyanın ikinci fazına yıldız futbolcu Osimhen dahil edildi. Reklam filmi, Osimhen’in maçta ardı ardına gol atmasıyla başlıyor. Her yediği golde daha da çaresiz kalan kaleci, gol yedikçe acıkıyor ve Çizi Butonu’na basarak Çizimen’den yardım istiyor. Çizimen, kalecinin yardım çağrısına hızla cevap veriyor ve gole doymayan Osimhen’in açlığını Çizi ile yatıştırıyor.

Kampanya, reklam filminin yanı sıra Çizimen ve Osimhen’in yer aldığı birbirinden eğlenceli sosyal medya içerikleriyle devam edecek.

Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı, kampanya hakkında “Bugüne kadar tüketicilerin aklında ve kalbinde yer edinen unutulmaz reklam filmlerine bir yenisini daha ekledik. Çok ses getiren ‘ani açlık anlarının kurtarıcısı’ süper kahramanımız Çizimen’le dünya futbolunun en değerli isimlerinden Victor Osimhen’i bir araya getirdik. Tuzlu atıştırmalık pazarının güçlü oyuncularından biri olan Ülker Çizi markamızla Osimhen’in uyumunun çok iyi olacağına inandık. Gerçekten de öyle oldu. Çizi butonumuz ve süper kahramanımız, bu kez Osimhen’in gollerini yedikçe acıkan kalecinin imdadına yetişti. Yeni kampanyamızla hem dijital platformlarda hem de geleneksel mecralarda güçlü bir varlık göstererek, tüketicilerimizin markamızla olan etkileşimini artırmayı hedefliyoruz” dedi.

https://www.youtube.com/watch?v=GhKRBFY4vkg
  • Reklamveren: Ülker Çizi
  • Reklamveren Ekibi: Mustafa Kabakçı, Berat Çağlar Karagöz, Mehmet Uçan, Öykü Atmaca, İrem Dilek , Deniz Balcı
  • Reklam Ajansı: Alametifarika  
  • Yapım Şirketi: Depo Film
  • Yönetmen: Gönenç Uyanık
  • Post Prodüksiyon: İmaj
  • Müzik: Jingle House 
  • Medya Ajansı: OPN Medya 
çizi ülker
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

yapay zeka teknolojileri
Haberler
AI Tomorrow Summit bu yıl “Geleceği Şekillendir” temasıyla gerçekleştirilecek
Marketing Türkiye
20 Mayıs 2025
Yeni dünyanın enerji canavarları: Yapay zeka ve veri merkezleri!
Haberler
Yeni dünyanın enerji canavarları: Yapay zeka ve veri merkezleri!
Nafizcan Önder
31 Mayıs 2025
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
Haberler
Takım sevgisinden kimlik inşasına: Türkiye’de futbol ve duygusal bağlar
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Haberler
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Marketing Türkiye
4 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.