15 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Furkan Andıç "KİP" tarzını bir iletişim biçimi olarak kullanıyor

Furkan Andıç “KİP” tarzını bir iletişim biçimi olarak kullanıyor

Nafizcan Önder
30 Nisan 2025
1 dk okuma

KİP, yeni sezon koleksiyonunu Furkan Andıç’ın marka elçisi olduğu yeni reklam filmiyle izleyicilere sunuyor. “Hayatın her anı, senin sahnen” sloganıyla yayınlanan reklam filmi, anı yaşamayı seven, tarzı bir iletişim biçimi olarak kullanan ve özgüvenini detaylarda gösteren erkeklere sesleniyor.

Furkan Andıç’ın hem marka elçisi hem de başrol oyuncusu olarak yer aldığı reklam filminde KİP, “Hayatın her anı, senin sahnen” sloganıyla anı yaşamayı seven, “tarzı bir iletişim biçimi olarak kullanan” ve özgüvenini detaylarda gösteren erkekleri mağazalarına davet ediyor.

Kampanya, yalnızca giyimi değil, yaşam tarzını da kapsayan güçlü bir manifestoyla izleyiciye ulaşıyor. Furkan Andıç’ın sesiyle hayat bulan bu manifesto, markanın duruşunu ve hayata bakışını yansıtıyor; KİP’in değerlerini paylaşmaya ve bu özgüvenli tarzın bir parçası olmaya davet ediyor. KİP artık yalnızca kıyafet sunan bir marka değil; kendine ait bir dünyası, tavrı ve vizyonu olan bir yaşam markası olarak konumlanıyor.

25-40 yaş arasındaki, tarzı bir iletişim biçimi olarak kullanan, özgüvenini detaylarda gösteren ve anı yaşamayı seven erkekleri hedefleyen KİP’in reklam kampanyası, dinamik ve modern erkeklere, her anı sahneye dönüştüren bir stil anlayışı sunuyor.

Kampanya Künyesi

Reklam veren: KİP

Creative Prodüksiyon: BFAM Solutions 

Yönetmen: Cem Kılıç

Marka Ekibi: Murat Gün, Aslı Pirpiri, Burak Kocemer, Bahar Solmaz, Melis Uzunoğlu

Yapımcı: Emir Eskinazi & Hüseyin Çantay

Kreatif Direktör: Resul Geniş

Müşteri Direktörü: Duygu Doğaner

Prodüktör: Safa Serim & Aslışah Öklü

İkinci Yönetmen: Erman Özkargın

Yardımcı Yönetmen: Emrah Sakallıoğlu

Dop: İskender Cem Demirtaş 

Prodüksiyon Amiri: Ahmet Koca

Styling: Melis Uzunoğlu

Sanat Yönetmeni: Nevnihal Özçelik

Saç : Mutlu Ahmet Sinan 

Makyaj: Didem Ocak

Medya Ajanslari: Digital House, People

PR Ajansı: Goodworks

Furkan Andıç KİP
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Babalar Günü'nü kutlayan markalar!
Babalar Günü’nü kutlayan markalar!
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları...
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Haberler
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Marketing Türkiye
5 Mayıs 2025
Apple'dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
Haberler
Apple’dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
İrem Alimoğlu
2 Mayıs 2025
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Haberler
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Marketing Türkiye
14 Mayıs 2025
Gelir uçurumuyla başa çıkmak isteyen markalar neler yapmalı?
Haberler
Gelir uçurumuyla başa çıkmak isteyen markalar neler yapmalı?
İrem Alimoğlu
6 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.