3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Flo yeni nesil alışveriş deneyimini Cemre Baysel'le ekranlara taşıdı!

Flo yeni nesil alışveriş deneyimini Cemre Baysel’le ekranlara taşıdı!

Nafizcan Önder
4 Kasım 2022
2 dk okuma

FLO, sunduğu yeni nesil alışveriş deneyimini marka yüzü oyuncu Cemre Baysel’in rol aldığı yeni reklam filmiyle tanıttı. FLO’nun yeni dijital kahramanı FLO Asist’in genç oyuncuya eşlik ettiği film, Ayağında Gör uygulaması, Kolay Mağaza özelliği ve FLO Plus ile alışverişte yaşanan dönüşümü anlatıyor.

Birbirinden güçlü markaları ve geniş ürün yelpazesiyle 3 kıtada 21 ülkede hizmet sunan FLO, müşterilerini şimdi de yepyeni bir alışveriş deneyimi yaşamaya çağırıyor. Oyuncu Cemre Baysel ve dijital kahramanı FLO Asist’le alışverişte dönüşüm başlatan FLO, yepyeni reklam kampanyasında, online ve offline kanallar arasındaki duvarları yıkarak müşterilerine omni-channel bir ekosistemde sunduğu yenilik ve fırsatları ekrana taşıyor.

Muhabbet imzası taşıyan reklam filminde FLO’nun omni-channel özelinde tüketicilerine sunduğu yeni hizmetlere yer veriliyor. Filmin ilk sahnesinde FLO uygulamasında bulunan AR fonksiyonu ile ayakkabılar sanki ayağındaymış gibi deneyim sunan “Ayağında Gör” fonksiyonunu detaylı bir şekilde görüyoruz. Sonraki sahnelerde ise FLO mağazalarında hayata geçen müşterilerin stok bilgileri, ürün yorumları, en çok satan ürünleri inceleyebileceği “Kolay Mağaza” özelliğinin kullanımını ve FLO’nun tüm müşterilerine sunduğu hızlı ödeme ve yeni sadakat programı “FLO Plus”ın avantajlarını izliyoruz.

Evde başlayarak FLO Mağazası’nda devam eden film boyunca, Cemre Baysel ve FLO Asist’in yeni alışveriş deneyimine ortak oluyoruz. Filmin sonunda, FLO’nun omni-channel faaliyetlerini anlatan “FLO Ayak Uydurur Sana” sloganını Cemre Baysel’den duyuyoruz.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: FLO

Reklamveren Yetkilileri: Gökçe Gencal Kunt, Nuray Aksu Sezgin, Elif Köse Erdağı, İlayda Güler, Yunus Berkay Türkyılmaz, Selda Ilgar, Burcu Meriç Görgün, Mustafa Kavalcıoğlu

Reklam Ajansı: Muhabbet

ECD: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal

Kreatif Direktör: Ersin Pekin

Kreatif Ekip: İrem Haliloğlu, Elif Tağ, Sude Güven, Cem Karaduman, Yasemin Kıldiş

Müşteri İlişkileri: Rayka Eskinazi, Ceren Gündoğdu

Ajans Prodüktörü: Algın Aydın

Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz

Yapım Şirketi Prodüktörü: Elif Özdemir / Tayfur Sonkaya

Yönetmen: Çağın Dizdar

Görüntü Yönetmeni: Emre Tanyıldız

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

FLO Muhabbet
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...
Haberler
Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Avustralya’da 18 güneş kremine satış yasağı: SPF krizi güven sorununu tetikledi
Haberler
Avustralya’da 18 güneş kremine satış yasağı: SPF krizi güven sorununu tetikledi
İrem Alimoğlu
2 Ekim 2025
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Haberler
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Avrupa şekerleme sektörünün en prestijli ödülünün sahibi Şölen oldu
Haberler
Avrupa şekerleme sektörünün en prestijli ödülünün sahibi Şölen oldu
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.