16 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Festival gibi geçecek günler geliyor
Haberler

Festival gibi geçecek günler geliyor

Berçem Sultan Kaya
8 Kasım 2021
1 dk okuma

Süper indirim günleri için yeni reklam kampanyasını başlatan Trendyol, “Festival gibi geçecek günler geliyor” diyor…

Trendyol, geçtiğimiz günlerde Tarkan ile çektiği filmle Türkiye’nin en sevilen e-ticaret sitesi olduğunu duyurmuştu. Şimdi ise Kasım ayında gerçekleşecek iki büyük indirim kampanyasından ilki olan “Süper İndirim Günleri”nin geri sayım filmlerini yayınladı.

Olimpiyat şampiyonu Mete Gazoz, yıldız oyuncu Burcu Biricik, Türkiye’yi güldüren çift Eser ve Berfu Yenenler, ilk defa bir projede birlikte olacak anne- oğul Şevval Sam ve Taro Emir Tekin kampanya için kamera karşısına geçti.

Filmlerde ünlü isimlerin, yaklaşan Trendyol Süper İndirim Günleri için favorileme yapmaya daldığını esprili bir şekilde izliyoruz. Ayrıca Tarkan’ın “Yolla” şarkısının Ozan Çolakoğlu tarafından kampanyaya uyarlanmış hali filmlere eşlik ediyor.

Havas İstanbul imzalı kampanyanın yönetmen koltuğunda Depo Film’den Gönenç Uyanık oturuyor.

Eser&Berfu Yenenler

Burcu Biricik:

Mete Gazoz:

Şevval Sam&Taro Emir Tekin:

Künye

  • Reklamveren: Trendyol
  • Reklamveren Prodüksiyon Danışmanı: Hilal Erdebil
  • Reklam Ajansı: Havas İstanbul
  • CCO: Ergin Binyıldız
  • Yönetici Kreatif Direktör: Volkan Dalkılıç
  • Kreatif Ekip: Hüseyin Gündüz, Gizem Arlı Sirkeci, Ali İhsan Ozan, Kayra Keskin, Tuğba Yavuz, Derya Didem Kundakçı, Merve Turunç, Mustafa Turan
  • Grafik Ekibi: Hasan Yıldırım, Sait Akdemir
  • Grup Marka Direktörü: Yağmur Erengül
  • Marka Ekibi: Yeşim Tamuroğlu Kaya, Belgin Demir, İlayda Bahçıvan, Özge Asan
  • Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu
  • Ajans Prodüktörleri: Sıla Salgın, İdil Yalçınöz, İrem Akalın
  • Medya Planlama Ajansı: WaveMaker
  • Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
  • Yönetmen: Gönenç Uyanık
  • Fotoğraf Prodüksiyonu: Tilki Yapım -Emre Yunusoğlu
  • Eser Adı: Yolla
  • Orijinal Söz Yazarı: Tarkan Tevetoğlu
  • Besteci: Tarkan Tevetoğlu & Ozan Çolakoğlu
  • Müzik Düzenleme: Ozan Çolakoğlu
  • Telif Hakları: Hitt Productions
Trendyol
1 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
2 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
3 Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Güncel Haberler
Warner Bros'un kime satılacağını siyaset mi, ticaret mi belirleyecek?
Warner Bros’un kime satılacağını siyaset mi, ticaret mi belirleyecek?
Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk'ın serveti 600 milyar doları geçti
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk’ın serveti 600 milyar doları geçti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri...
Haberler
Markalardan Ata’ya saygı duruşu: İşte yılın öne çıkan 10 Kasım filmleri…
Sena Tufan
10 Kasım 2025
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Haberler
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Sena Tufan
29 Ekim 2025
Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Haberler
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
İrem Alimoğlu
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.