Bulaşık makinesi deterjanı markası Finish, yarının suyunu korumak için başlattığı kampanyaya bir ilkle devam ediyor. Türkiye’de ilk defa tasarruf yapanlar ödüllendiriliyor.
“Tasarruf Sözü” yarışmasına katılmak isteyenler öncelikle adresini ya da Facebook üzerinden FinishTurkiye sayfasını ziyaret ederek, iki ay üst üste su faturalarını yükleyecekler. Son yükledikleri fatura üzerinden bir önceki aya göre tasarruf ettikleri orana denk gelen oranda tüm Migros mağazalarında geçerli Finish Quantum indirimi kazacaklar. TV ve online mecralarda yayınlanacak kampanya filmi ile desteklenecek olan “Tasarruf Sözü” hareketi ile Finish tüm Türkiye’yi yarının suyunu ve bütçelerini korumaya davet ediyor.
Künye:
Reklamveren: Finish
Pazarlama Direktörü: Tarık Bayar
Kategori Müdürü: Cem Oğuzcan
Kıdemli Marka Müdür Yardımcısı: Cansu Uz
Kıdemli Medya Müdürü: Başak Malçok
Kıdemli Medya Müdür Yardımcısı: Buse Leblebici
Yaratıcı Ajans: Havas
CCO: Ergin Binyıldız
Kreatif Direktör: Yavuzhan Gel
Yaratıcı Ekip: Ömer Ceran, Hasan Yıldırım, Melike Erdemir, Ertürk Düzel,
Ajans Prodüktörleri: Sıla Salgın, Gözde Bilir
Müşteri İlişkileri Direktörü: Berk Yılmaz
Müşteri İlişkileri Ekibi: Hare Lilya Ganiç, İrem Pusal
Dijital Prodüktör: Mustafa Bulek
Sosyal Medya Ekibi: Serpil Şahin, Ece Özmet İşsever, Elif Deniz Yalçın, Tuğçe Özel, Doğuş Savu
Strateji Direktörü: Ayça Çınar
Medya Direktörü: Didem Demiralp
Medya Direktör Yardımcısı: Nevin Nebioğlu, Erdem Yürük
Medya Manager: Emre Ercüment
Medya Süpervizörleri: Aylin Aykut, Tekin Timoçin
Medya Planlama ve Satınalma Ekibi: Onur Güner, Tuğyan Şendil, Ülkü Şimşek, Beyza Alçicek
Video Çekim: Tilki Yapım
Fotoğrafçı: Emre Yunusoğlu – Uğur Yurdakul
Post Prodüksiyon: ABT