19 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Evidea, evini sevenlerin yardımına koşuyor

Evidea, evini sevenlerin yardımına koşuyor

Marketing Türkiye
22 Şubat 2021
1 dk okuma

Evidea yeni reklam filmi serisinde hediye bulamayan, tercih yapmakta zorlanan, ütü yaparken ütüsü bozulan yediden yetmişe herkesin yardımına koşuyor. 6 videodan oluşan reklam filmi serisinde Evidea’nın kapsamlı ürün yelpazesi mizahi bir dille gözler önüne seriliyor. 

Ev ürünleri kategorisinde 2011’den bu yana hizmet veren ve hem güçlü e-ticaret kimliği hem de perakende mağaza zinciri yapısıyla müşterileriyle buluşan Evidea, yeni iletişim kampanyasında mizahi bir dille müşterilerine ulaşıyor.

Evidea’nın yeni reklam filmi serisi, markanın ev ve yaşam alanlarında sunduğu geniş ürün yelpazesine ve uygun fiyatlarına vurgu yapıyor. Reklam serisinde, Evidea’nın keyifli ve ferah mağazalarına veya evidea.com’a gelenlerin evleri için gereken her şeyi bulabileceklerinin altı çiziliyor.

Reklam filmlerinde, evde üşüyen bir kadın, sevdiklerine hediye almak isteyen bir aile, sınava çalışan genç, yemek yapan bir çift ve ütü yapan bir kadının yardımına Evidea yetişiyor. “Burada her şey evim için” sloganıyla izleyiciyle buluşan reklam filmi serisi, Evidea markasını keyifli bir dille anlatıyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: EVİDEA
Reklamveren Yetkilileri: Selçuk Kaya, Ayşe Demirtepe, İdil Güzeldereli
Reklam Ajansı: THE
Yönetici Kreatif Direktör: N. Alper Pala, Çağlar Eser
Kreatif Direktör: Çağlar Eser
Yaratıcı Ekip: Selim Erhan, Yasin Gökden, Yusuf Durmaz, Koray İli
Müşteri İlişkileri Grubu: Sevem Yayıkçı, Aycan Altıntaş
Strateji Ekibi: THE
Dijital Ekip: THE
Ajans Prodüktörü: THE
Medya Ajansı: Skala
Yönetmen: Burak Yıldırım

Görüntü Yönetmeni: Fırat Lita Sözbir
Prodüksiyon: ShortCut

Post Prodüksiyon:  Sinefekt
Müzik: Mert Morton
Mecra: TV, Dijital, Radyo

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Haberler
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
Marketing Türkiye
13 Ekim 2025
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
Haberler
Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar?
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
"Bağımsız liderler" bir araya geliyor: "Fractional Leadership Community" kuruldu
Haberler
“Bağımsız liderler” bir araya geliyor: “Fractional Leadership Community” kuruldu
Nafizcan Önder
23 Ekim 2025
TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Haberler
TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Marketing Türkiye
3 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.