OMO, #anıbiriktir kampanyasına bu yıl anne ve babaları “çocuklarıyla çocuk olmaya” çağıran sosyal deney filmi ile devam ediyor. Film, yetişkinlerin asla yapmayacaklarını söyledikleri şeyleri, söz konusu çocukları olduğunda hiç düşünmeden yapabileceklerini ve böylece birlikte güzel anılar biriktirebileceklerini eğlenceli bir şekilde ailelere gösteriyor.
Geçtiğimiz yıldan bu yana aileleri #anıbiriktir kampanyası ile çocuklarının gelecekleri için birlikte güzel anılar biriktirmeye davet eden OMO bu yıl anne ve babalara “çocukla çocuk ol” kampanyası ile ilham vermeye devam ediyor. OMO, yetişkinlerin çocuksu buldukları için yapmayacaklarını ifade ettikleri hareketleri söz konusu kendi çocukları olduğunda yapmaktan çekinmeyeceklerini ve çocukla çocuk olarak güzel anılar biriktirebileceklerini bir sosyal deney ile gösteriyor.
Yaklaşık 15 yıldır “Kirlenmek Güzeldir” çatısı altında anne ve babalara çocuklarının gelişiminde keşfetmeye ve deneyimlemeye yer vermeleri için ilham veren OMO, yine bu kapsamda hazırladığı dijital film ile mutlu ve güzel anılar biriktirmek için aileleri daha fazlasını yapmaktan çekinmemeye çağırıyor.
OMO’nun “Çocukla Çocuk Ol” sloganıyla Ocak ayında yayına giren reklam filmi gibi sosyal deney çalışması da MullenLowe imzası taşıyor. 90 saniyelik tek versiyon olarak hazırlanan film, Şubat ayının ilk haftasında dijital mecralarda yayınlamaya başladı.
KÜNYE
Reklamveren: Unilever
Reklamveren Yetkilisi: Unilever – OMO
Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul
Yapım Şirketi: Dinamo İstanbul
Yönetmen: Kuntay Alpman
PR Ajansı: Sobraz