26 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"En güzel anılar, çocukla çocuk olduğun anlar"

“En güzel anılar, çocukla çocuk olduğun anlar”

Marketing Türkiye
8 Şubat 2018
1 dk okuma

OMO, #anıbiriktir kampanyasına bu yıl anne ve babaları “çocuklarıyla çocuk olmaya” çağıran sosyal deney filmi ile devam ediyor. Film, yetişkinlerin asla yapmayacaklarını söyledikleri şeyleri, söz konusu çocukları olduğunda hiç düşünmeden yapabileceklerini ve böylece birlikte güzel anılar biriktirebileceklerini eğlenceli bir şekilde ailelere gösteriyor.

Geçtiğimiz yıldan bu yana aileleri #anıbiriktir kampanyası ile çocuklarının gelecekleri için birlikte güzel anılar biriktirmeye davet eden OMO bu yıl anne ve babalara “çocukla çocuk ol” kampanyası ile ilham vermeye devam ediyor. OMO, yetişkinlerin çocuksu buldukları için yapmayacaklarını ifade ettikleri hareketleri söz konusu kendi çocukları olduğunda yapmaktan çekinmeyeceklerini ve çocukla çocuk olarak güzel anılar biriktirebileceklerini bir sosyal deney ile gösteriyor.

Yaklaşık 15 yıldır “Kirlenmek Güzeldir” çatısı altında anne ve babalara çocuklarının gelişiminde keşfetmeye ve deneyimlemeye yer vermeleri için ilham veren OMO, yine bu kapsamda hazırladığı dijital film ile mutlu ve güzel anılar biriktirmek için aileleri daha fazlasını yapmaktan çekinmemeye çağırıyor.

OMO’nun “Çocukla Çocuk Ol” sloganıyla Ocak ayında yayına giren reklam filmi gibi sosyal deney çalışması da MullenLowe imzası taşıyor. 90 saniyelik tek versiyon olarak hazırlanan film, Şubat ayının ilk haftasında dijital mecralarda yayınlamaya başladı.

KÜNYE
Reklamveren: Unilever
Reklamveren Yetkilisi: Unilever – OMO
Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul
Yapım Şirketi: Dinamo İstanbul
Yönetmen: Kuntay Alpman
PR Ajansı: Sobraz

1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
4 adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
5 Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Güncel Haberler
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Samsung’dan iPhone’a “hafif” bir taş
Haberler
Samsung’dan iPhone’a “hafif” bir taş
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Haberler
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Marketing Türkiye
4 gün önce
Liderler için yapay zeka stratejisinde izlenmesi gereken dokuz adım!
Haberler
Liderler için yapay zeka stratejisinde izlenmesi gereken dokuz adım!
İrem Alimoğlu
8 Mart 2025
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
Haberler
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
Marketing Türkiye
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.