Brisa, Bridgestone DriveGuard için özel bir reklam filmi yayınladı. Okçuluk tarihinin unutulmuş metodlarını gün ışığına çıkartan ve bu sayede modern çağın en hızlı okçusu olarak bilinen Lars Andersen, bu reklam filminde Bridgestone DriveGuard lastiklerini test etmek için Türkiye’deydi.
Brisa, yeni lastiklerinin bu iddiasının doğruluğunu dünyanın en hızlı okçusu Lars Andersen ile gerçekleştirdiği sıra dışı bir testle kanıtladı. Bridgestone DriveGuard reklam filminde Andersen oklarıyla DriveGuard lastiklerini hedef alıyor. Andersen’in oklarına rağmen Bridgestone DriveGuard lastiklerine sahip araçlar sorunsuz bir şekilde yol almaya devam ediyor.
KÜNYE:
Reklamın Başlığı: Bridgestone Driveguard
Reklamveren: BRİSA
Reklamveren Temsilcisi: Korhan Korel, Erdem Çetin, Ela Okançay Uçar
Reklam Ajansı: Alametifarika
Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme, Ozan Özüm Özbey
Yaratıcı Grup Lideri: Çağlar Kurtaran, Handan Tepe
Yaratıcı Grup: Ali Can Savaş, Burçin Perçin
Müşteri İlişkileri: Gökhan Akbay, İdil Kibaroğlu
Stratejik Planlama: Seren Pala
Prodüksiyon: Sertuğ Alptekin, Övgü Akgürgen, Vedat Bonfil
Prodüksiyon Şirketi: 25 film
Yönetmen: Bora Egemen
Görüntü Yönetmeni: Stefano Morcaldo
Post Prodüksiyon: 1000 volt / Filimişleri
Medya Satın Alma Ajansı: Mediacom
Kullanılan Mecralar: TV, Dijital, Outdoor