2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Doğru insanı bulmak zor ama bulduğunda...

Doğru insanı bulmak zor ama bulduğunda…

Nafizcan Önder
8 Ocak 2025
1 dk okuma

Bu yıl aşk temasını sahiplenen Atasay, lovebombing, ghosting, gaslighting, toksik ilişki kavramlarına yeni reklam filmiyle meydan okuyor. Yeni kampanyasında “Tak koluna yakışanı” cümlesini merkeze alan Atasay, “Doğru insanı bulmak zor ama bulduğunda doğru pırlanta Atasay’da” mesajıyla tüketicilerin kalplerine dokunuyor.

Atasay’ın yeni reklam kampanyası, aşk, ilişkiler ve doğru insanı bulmanın her zamankinden zor olması konularına parmak basarak, sosyal medya ve popüler kültür ürünleriyle hayatımıza giren lovebombing (aşırı sevgi gösterisi), ghosting (aniden ve açıklama yapmadan iletişimi kesmek), gaslighting (gerçeklik algısını manipüle etme) ve toksik ilişki kavramlarından yola çıkıyor.

Atasay, bugüne kadar sektörde mutlu çiftleri odağına alarak pırlanta iletişimi yapan mücevher markalarının aksine, doğru kişiyi bulma yolunda hangi davranışların işaret verebileceğini anlatarak, cesur bir duruş sergiliyor. “Tak koluna yakışanı” cümlesini merkeze alan marka, “Doğru insanı bulmak zor ama bulduğunda doğru pırlanta Atasay’da” mesajıyla izleyenlere sesleniyor.

TBWA\Istanbul imzası taşıyan ve yönetmen koltuğunda Hami Özkan’ın oturduğu reklam filmi görsel olarak zengin bir seyir sunuyor. Reklam filminde kullanılan modern mücevherler göz alırken, çeşitli metaforik anlatımlar da dikkat çekiyor. Atasay yeni kampanyasıyla genç jenerasyon ile bağlarını daha da güçlendiriyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Atasay

Reklamveren Yetkilisi: Elif Arzu Arıcan, Simay Kamer, Gülce Bir, Serra Hatman, Orçun Filya

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Grup Kreatif Direktör: Ufuk Işık

Kreatif Direktör: Mehmet Demirel

Kreatif Grup Başkanı: Berke Gülçiçek, Ulaş Şahin

Yaratıcı Ekip: Özgecan Yalçınoğlu, Şeyma Şenol

Marka Ekibi: Aynur Kızılırmak, İrem Aydoğan, Emir Özgünay, Nil Şipal

CSO: Toygun Yılmazer

Genel Müdür: Ela Bilgisel

Strateji Ekibi: Nisan Danışman, Berkay Başer, Ceren Altınörs

Ajans Prodüktörü: Taha Palta, Berna Bulat

Optimizasyon ve Satın Alma Sorumlusu: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir

Prodüksiyon Şirketi: RIDERS

Yönetmen: Hami Özkan

Müzik: Jingle Jackson

Atasay tbwa
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Haberler
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Sena Tufan
22 Haziran 2025
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
Haberler
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Sena Tufan
19 Haziran 2025
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Haberler
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Marketing Türkiye
24 Haziran 2025
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Haberler
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.