Dockers®’tan “şaşırtıcı zamanlar”

Dockers® kendine has dijital hileleriyle tüm dünyada merak uyandıran Zach King ile işbirliği yaptığı yeni reklam kampanyasını yayına aldı. Dockers®’ın 2018 İlkbahar/ Yaz dönemine ilişkin iletişim stratejisinin temelini oluşturan reklam filmi, izleyicilere “Dünyayı değiştirmek için takım elbiseye ihtiyacın yok” mesajını veriyor. İçinde bulunduğumuz şaşırtıcı zamanlara dikkat çekerek, erkeklere hayal ettiklerinin gerçek olabileceğini hatırlatıyor. Bunu yaparken de Zach King’in görsel algıları zorlayan dijital hilelerini keyifli bir tarzda kullanıyor.

KÜNYE:
Reklamveren: Dockers
Ajans: SantaMarta&Astorga
Kreatif direktör: Alberto Astorga, Fernando Codina
Kreatif ekip: Arnau Garcia, Gina Larrosa
Müşteri ilişkileri: Pablo Zea, Aida Palomero
Strateji: Pablo Zea
Prodüksiyon: Bea Omist
Müşteri: Joan Calabia
Medya planlama ajansı: OMD
Müzik: “Chewing a Brick” – Matt, Hill.
Mecra: TV, dijital, sosyal medya ve satış noktaları

İLGİLİ HABERLER