6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ortamı sallayan Milkshake

Ortamı sallayan Milkshake

Marketing Türkiye
18 Ağustos 2020
2 dk okuma

DİMES tarafından hazırlanan Milkshake’ler, Türkiye içecek pazarında bir ilk olarak uzun ömürlü ambalajlarıyla raflarda yerini aldı. Kampanyasında gençlerin favori sosyal medya uygulamalarından biri olan TikTok’un fenomenlerine yer veren DİMES, TikTok’un müzik, hareket ve eğlence odaklı kendine özgü dilini kullanarak genç kitleye ulaşmayı hedefliyor.

DİMES, “Ortamı Salla” sloganı ile pazara giriş yapan Milkshake için, ürünün eğlenceli ruhuna uygun, dinamik ve renkli bir reklam filmi hazırladı. Lezzeti ve eğlenceyi bir araya getirmesiyle tüm dünyada çocuklar ve gençler için değişmeyen bir trend olan Milkshake’in reklam filmi, gençlerin favori sosyal mecrası TikTok’un müzik, hareket ve eğlence odaklı kendine özgü dilini kullanıyor.

Reklamania iş birliğinde hazırlanan DİMES Milkshake reklam kampanyası hakkında bilgi veren DİMES Aile ve Çocuk Kategorileri Marka Müdürü Merve Keten, “Milkshake, mutluluk verici bir ürün ve gençler için değişmez bir trend. TikTok da, gençlerin ve DİMES Milkshake’in ortak noktası müzik, hareket ve eğlence üzerine kurulu bir mecra. Hedef kitlemizin hayatlarına dokunmak, onlarla aynı dili konuşmak ve bunu onlara hissettirebilmek, bizler için çok önemli ve değerli. Reklam filmimizde gençlerin kendi videolarındaki kamera hareketlerinden, aralarındaki “challengelardan”, paylaştıkları eğlenceden ilham aldık. Samimi bir marka olarak onlarla aynı dilde konuşmayı, bu duygusal bağı kuvvetlendirmeyi hedefledik” dedi.

Tercihlerinin doğruluğunu, reklam filmi yayınlanmadan, hatta çekimler bile tamamlanmadan aldıkları güzel dönüşlerle gördüklerini belirten Merve Keten; “DİMES Club TikTok hesabımızda yayınladığımız çekim hazırlığı ve kamera arkası görüntüleri, oyuncularımızla DİMES Milkshake eşliğinde yaptığımız canlı yayın, inanılmaz bir ilgi çekti. Çekime başladığımız günden itibaren TikTok’ta herkes DİMES Milkshake’i konuşuyor ve merakla reklamı bekliyor. Ürünümüz bizzat TikTok fenomeni oldu” dedi.

 


Reklam Filmi Künyesi

Reklamveren: DİMES
Reklamveren Yetkilileri: Duygu Süleymanoğlu, Merve Keten, Ezgi Özyıldırım, Begüm Tuncel, Yazgı Atar, İpek Yıkılmaz
Reklam Ajansı: Reklamania
Ajans Başkanı: Yalkın Yel
Kreatif Direktör: Kadirhan Basalak
Kreatif Ekip: Simge Hekimgil, Aziz Fırat Tansu, Necla Yağız, Barış Onur Deniz, Kamil Mert İnceoğlu
Müşteri İlişkileri Direktörü: Simge Hekimgil
Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Efe Göynügüzel
Prodüksiyon: CO-OP İstanbul
Proje Danışmanı: Özkan Aksular
Yönetmen: Mert Akay
Prodüktör: Eda Arı
Görüntü Yönetmeni: Fatih Türker
Yardımcı Yönetmen: Derya Mansur
Yapım Ekibi: Hasan Kurt, Veli Can Çalışkan, Sedat Dilsiz
Asistanlar: Sanem Ertanoğlu, Orkun Karahasan
Müzik & Şarkı: Emir Yargın
Motion: Kaan Kaner – Kingko.ng
Post Prodüksiyon: IPD Post Productions
Mecra: TV, Dijital, Sosyal Medya

DİMES Merve Keten Milkshake Reklamania TikTok
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Haberler
Tchibo ile kahve tutkusu dolu 75+ yıl!
Sena Tufan
27 Mayıs 2025
BYD Seal, reklamları "solladı"
Haberler
BYD Seal, reklamları “solladı”
Sena Tufan
26 Mayıs 2025
Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Haberler
Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Nafizcan Önder
2 Haziran 2025
LEGO’dan yaratıcı isyan: “She Built That”
Haberler
LEGO’dan yaratıcı isyan: “She Built That”
Nafizcan Önder
5 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.