13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Digiturk’ten yeni sezonda “#hepberaber” çağrısı

Digiturk’ten yeni sezonda “#hepberaber” çağrısı

Marketing Türkiye
12 Ağustos 2016
2 dk okuma

KÜNYE

Reklamveren: Digiturk
Reklamveren Yetkilileri: Kadri Mutlu, Burak Ölmez, Serkan Ağbaba, Özlem Özdemir
Reklam Ajansı: Concept
Kreatif Direktör: Kerem Özkut
Yaratıcı Ekip: Sedat Dündar, Umut Dizdar, Ufuk Işık, Ceylan Usman, Kadri Bayhaner, Roksan Sarıoğlu, Serkan Gültekin, Anıl Tiryaki
Grafik Ekip: Kemal Aydın, Burak Yenil
Marka Grup Direktörü: Arda Görgün
Marka Ekibi: Yasin Özhan, Özlem Najdi, Çisil Akoğul, Lara Levi
Stratejik Planlama: Pamir Gündüz, Emre Sezer
Ajans Prodüktörü: Mert Turan
Prodüksiyon Şirketi: 1000volt
Müzik: Mode XL
Kullanılan Mecralar: Televizyon, Dijital, Outdoor, İlan

Digiturk, #hepberaber mottosuyla taraftara yeni bir çağrıda bulunuyor. Digiturk’ün bu kapsamda hazırladığı filmde, taraftarlar beş büyük kulübe ait tribün marşlarının birleştirilmesiyle ortaya çıkan “Hep Beraber” marşını bir ağızdan söylerken, futbolun birleştirici gücüne vurgu yapılıyor.

İçinden geçtiğimiz dönemde Türkiye için tek ses, tek yürek olan tüm futbolseverlerin sesini de birlikte duyurmak için harekete geçen Digiturk; “Hep Beraber” ile farklı renklere gönül veren taraftarları kucaklayan bir filme imza attı. Filmde #hepberaber mesajı ile futbolseverlere, futbolun güzellikleri etrafında bir araya gelmeleri çağrısı yapılıyor.

Türkiye’nin 5 büyük kulübünün tribün marşlarının birleştirilmesiyle ortaya çıkan “Hep Beraber” marşı, taraftar gurupları ile bestecilerin yoğun çalışmaları ve FFW Jingle şirketinin yaratıcı düzenlemesiyle ses getirecek bir yapıta dönüştü. Ezeli rekabetin ebedi dostlukla güzelleştiğine inanan Türkiye’nin dört bir yanındaki taraftarlar filmde “Hep Beraber” çağrısına kulak vererek, marşı bir ağızdan söyleyip; renklerin kardeşliğine vurgu yaptı.

Söz konusu filmde ayrıca 15 Temmuz gecesi yaşanılan darbe girişimi sonrasında Türkiye’nin tek bir yürek ve ses olup, tüm dünyaya “Biz Beraberiz”, “Birlikte Güçlüyüz” mesajını vermesi ele alınıyor. Dostluğun, centilmenliğin, heyecanın ve ‘biz’ olmanın simgesi olan futbolda “birlik-beraberlik” duygusunun işlendiği film ile futbolun Türkiye’de çok önemli bir birleştirici güç olduğuna da dikkat çekiliyor. “Hep Beraber” mottosu etrafında birleşen futbol severler güzel oyun futbolun keyfini hep birlikte çıkarıyor. Digiturk de yeni sezona özel kampanyaları ile tüm taraftarları bu heyecana ortak olmaya davet ediyor.

 

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
5 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

40 milyon aboneyi aşan Bluesky'a "dislike" butonu geliyor
Haberler
40 milyon aboneyi aşan Bluesky’a “dislike” butonu geliyor
Sena Tufan
3 Kasım 2025
Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Haberler
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
Sena Tufan
8 Kasım 2025
Türkiye'nin keyif markaları
Haberler
Türkiye’nin keyif markaları
Nafizcan Önder
18 Ekim 2025
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Haberler
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
İrem Alimoğlu
26 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.