3 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dayanıklılık ve zarafet Porland’ın yeni reklam filminde hayat buldu
Haberler

Dayanıklılık ve zarafet Porland’ın yeni reklam filminde hayat buldu

Marketing Türkiye
25 Şubat 2025
2 dk okuma

Porland, porselenin zarafetini ve dayanıklılığını vurgulayan yeni reklam filmini yayınladı. Reklam filminde metal heykel sanatçısı Mustafa Tuğrul, markanın logosundaki balerini metal bir heykele dönüştürürken, metal malzemeleri şekillendirme sürecinde Porland’ın porselen tabaklarını kullanıyor. Film, markanın HoReCa sektörü için geliştirdiği dayanıklı porselen ürünlerini “Gücün en zarif hali” söylemiyle tanıtıyor.

Türkiye porselen sektöründe faaliyet gösteren Porland, konaklama ve ağırlama sektörü için tasarladığı dayanıklı porselen koleksiyonlarını yeni reklam filminde öne çıkarıyor. Reklamda, Mustafa Tuğrul’un, yoğun kullanıma, sık yıkamaya, darbelere ve yüksek sıcaklıklara dayanıklı porselen tabaklarla metal malzemeleri şekillendirdiği sahneler yer alıyor. Bu film, porselenlerin zarif tasarımlarının yanı sıra kenar çıtlamasına karşı sunduğu garanti ve uzun ömürlü kullanım gibi özellikleri vurguluyor.

“Gücün en zarif hali” sloganını taşıyan reklam filmi, Porland’ın porselen üretimindeki deneyimiyle sanat ve zanaatkârlığın kesişimini ele alıyor. Dayanıklılığıyla öne çıkan porselenlerin, HoReCa sektöründeki profesyonellere hitap ettiği ve sektörel gereklilikleri karşıladığı anlatılıyor.

Reklam filmi hakkında açıklamada bulunan Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, HoReCa sektöründe dayanıklılığın önemli bir kriter olduğunu belirterek, reklam filminde bu özelliği sanatla birleştiren bir anlatım benimsediklerini ifade etti. Pamukçu, Mustafa Tuğrul’un markanın logosundaki balerini metal bir heykele dönüştürme sürecinde porselen tabakları kullanmasının, dayanıklılık vurgusunu desteklediğini belirtti.

Projeye dair görüşlerini paylaşan Mustafa Tuğrul ise genellikle metal malzemelerle çalıştığını ve Porland’ın balerin logosunu heykelleştirme fikrini ilgi çekici bulduğunu söyledi. Tuğrul, porselen tabaklarla metal şekillendirmenin başta alışılmadık bir yaklaşım gibi görünse de kullanılan malzemenin dayanıklılığının sürece katkı sağladığını belirtti. Sanatçı, bu deneyimin hem sanatsal hem de malzeme kalitesi açısından farklı bir bakış sunduğunu ifade etti.

Kampanya künyesi:

Reklamveren: Porland

Reklamveren Yetkilisi: Elif Okuklu, Kübra Öncel, Hüdanur Çelikten

Reklam Ajansı: Mecaz İstanbul

Kreatif Grup: Nilüfer Duru, Burak Karahan

Müşteri İlişkileri: Neriman Sil, Nurselin Aslan

Prodüksiyon Şirketi: İstanbul Film Makers

Color: Unity Production

Yönetmen: Hasip Arvas

Yapımcı: Ebru Bayrak

Sanat Yönetmeni: Nilüfer Duru

Post Prodüksiyon: Markis Creative & Unity Production

Mecra: TV & Dijital & SM

porland
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
3 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
4 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
5 Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Güncel Haberler
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketici güveni temmuz ayında geriledi
Haberler
Tüketici güveni temmuz ayında geriledi
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Haberler
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sena Tufan
2 Temmuz 2025
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Haberler
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
Haberler
Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.