Satış sonrası ve servis hizmetlerinin en az üretim kalitesi kadar önem taşıdığını her fırsatta dile getiren Daikin, yeni reklam filmiyle bu konuda farkındalık yaratıyor. TV kanalları ve internet mecrasına yönelik inhouse olarak hazırlanan “iyi bir servis hizmeti ve çağrı merkezi nasıl olmalı” temalı reklam, Daikin’in bakış açısını yansıtıyor.
Serinin ilki olma özelliği taşıyan reklam filmi yoğun ve titiz bir çalışmayla gerçekleştirildi. Sektörün deneyimli ismi Ercan Durmuş’un yönettiği film için 30 kişilik profesyonel bir ekip görev yaptı. Filmin temasına hizmet eden müziğinde ise Dilek Kavraal ve Erman Tazegül imzası var.
REKLAM KÜNYESİ
Reklamveren: Daikin Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Olcay Avcı, Tuncer Gülsaran
Reklamveren Medya Planlama Ekibi: Murat Kurt, Roza Sarı
Reklam Ajansı: Inhouse
Yaratıcı Ekip: Hülya Dinçer, Hatice Has, Berkay Şık
Prodüksiyon Şirketi: DG Ajans
Yönetmen: Ercan Durmuş
Post Prodüksiyon: Makinist Film
Müzik: Dilek Kavraal, Erman Tazegül
Medya Ajansı: Speed Medya