21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Cüzdanı dolduran kredi"

“Cüzdanı dolduran kredi”

Nafizcan Önder
11 Eylül 2023
1 dk okuma

Hepsipay, “Cüzdanı Dolduran Kredi” ve dijital “Hepsipay Kart” ile her yerde taksitle ödeme çözümlerinin tanıtımına güçlü bir kampanya ile başladı.

Müşterilerin arzu ettikleri ürünleri, bütçeleriyle sınırlı kalmadan kolayca almalarını sağlayan “Cüzdanı Dolduran Kredi” ile her yerde harcama çözümünün iletişimi, reklam filmlerinin yanı sıra sosyal medya, outdoor uygulamaları ve radyo gibi farklı araçların da yer aldığı 360 derecelik bir iletişim kampanyasıyla tanıtılıyor.

“O Sırada Zeynep” ve “O Sırada Burak” sloganlarıyla, Hepsipay’i olan ve olmayan iki arkadaşın alışveriş deneyiminin aktarıldığı reklam filmlerinde, “cüzdanı dolduran kredi” çözümü ile her yerde taksitle ödeme hızı ve kolaylığı esprili bir dille aktarılıyor. Reklam filminde Hepsipay kullanmayan karakter beğendiği ürünle ilgili olarak bütçe hesabı yaptığı sırada, Hepsipay kullanan diğer karakterin çoktan Hepsipay’ini krediyle doldurup ürünü Hepsipay ile satın almak için hemen kasaya geçmesi üzerine kurgulanan reklam filmi, “cüzdanı dolduran kredi” ve Hepsipay Kart ile her yerde ödeme çözümünün kolaylığını vurguluyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Hepsipay

Reklam Veren Temsilcileri: Ozan Bayülgen, Görkem Dereli, Soner Beyhan, Mine Silen, Serra  Molinas Eskinaz, Sahra Erkaya, Ali Ziya Karabuğa, Beyza Yüce

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

CD: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör

Yaratıcı Ekip Lideri: Orkun Süslü

Yaratıcı Ekip: Atilla Vardar, Seray Samancı

Genel Müdür: Tuğyan Çelik

Genel Müdür Yardımcısı: Ömer Üstündağ

Marka Ekibi: Levent Tüker, Seçil Karbo, Ece Aydınalp, Asena Darca

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama Ekibi: Onur Aydın, Yunuscan Hısımcıl, Ece Yeniyol

Prodüksiyon Optimizasyonu: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir

Prodüksiyon Ekibi: Nilay Ciğit, Mert Adabaş

Prodüksiyon Şirketi: Shortcut Yapım

Yönetmen: Müfit Samık

Müzik: Jingle Jackson

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Hepsipay TBWA\Istanbul
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
Haberler
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
Nafizcan Önder
4 gün önce
PRO PLAN®’dan yeni bir mesajınız var: Patili dostlarımıza “Profesyonel Gibi” bakalım
Haberler
PRO PLAN®’dan yeni bir mesajınız var: Patili dostlarımıza “Profesyonel Gibi” bakalım
Advertorial
22 Ekim 2025
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
Haberler
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İrem Alimoğlu
15 Kasım 2025
Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Haberler
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
İrem Alimoğlu
7 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.