27 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cumartesiler 25 saat mi?

Cumartesiler 25 saat mi?

Nafizcan Önder
14 Ekim 2021
1 dk okuma

Halkbank, Paraf kullanıcılarına cumartesi günleri için sunduğu restoran indirim avantajını yeni bir reklam filmiyle tanıttı. 

Paraf, cumartesi günleri tüm restoran harcamalarına indirim fırsatı sunuyor. Paraf Gold ve Parafly sahipleri için restoran harcamalarının yüzde 10’u; Paraf Platinum, Parafly Platinum, Paraf Esnaf ve Paraf KOBİ sahipleri için ise yüzde 25’i kadar indirim hakkı sağlanıyor. Detayların Paraf ve Parafly web sayfalarında paylaşıldığı kampanya kapsamında 20 TL’ye kadar indirim imkânı tanınıyor. 

Halkbank’ın ekran yüzü Kerem Alışık ve genç bankacı Ömer, Paraf Güzellikler Dünyası’nın bu özelliğini, yeni reklam filminde bir restoranda deneyimleme fırsatı bulurlar. Ömer, cumartesi günlerinin Paraf’lılar için farklı olduğunu söyleyerek merak uyandırırken, farkı anlamaya çalışan Alışık, “Cumartesiler 25 saat mi?” sorusunu sorar. Ömer’in cevabı, kampanyayı özetler: “25 saat değil ama Paraf ile her Cumartesi tüm restoranlarda yüzde 25’e varan indirim var.” Sohbete dahil olan garson da indirimi, şefin tavsiyesi olarak paylaşınca Kerem Alışık, esprili dille cumartesi siparişi vererek, Paraf Güzellikler Dünyası’nın avantajlarına vurgu yapar. 

Renosans İstanbul tarafından hazırlanan film, Fırat Mançuhan’ın yönetmenliğinde İstanbul Nişantaşı’nda çekildi. Çekimler 1 günde tamamlandı.

Reklam künyesi

Reklamveren: Halkbank
Reklamveren Yetkilisi: Dr. Hasan Zeybek, Ahmet Alper Koçak, Ayşe Güneş, Dila Alkan, Şermin Keskin Uzun, Side Yaylalı
Reklam Ajansı: Renosans İstanbul
Ajans Başkanı: Sedat Tunç
Kreatif Direktör: Şahin İnan, Ersin Pekin
Kreatif Ekip: Bora Uz, Kayhan Başpınar, Didem Azizoğlu, Sinan Aslantaş, Ertunç Gün, Sinan Kars, Taha Işıklar
Müşteri İlişkileri Direktörü: Arzu Yaraş
Müşteri Temsilcisi: Aslı Birincioğlu
Storyboard: Ali Durak
Prodüksiyon Şirketi: Oneofus
Yönetmen: Fırat Mançuhan
Görüntü Yönetmeni: Eren Yıldız
Post Prodüksiyon: IPD Post Prodüksiyon
Müzik: Jingle Jungle
Medya Ajansı: Skala Medya

Halkbank Renosans İstanbul
1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
3 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
4 Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Güncel Haberler
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Çalışan yalnızlığı derinleşiyor!
Yılın en dikkat çeken Noel kampanyaları!
Yılın en dikkat çeken Noel kampanyaları!
Etki ekonomisinden etkileşime...
Etki ekonomisinden etkileşime…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar...
Haberler
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar…
Sena Tufan
9 Kasım 2025
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
9 Kasım 2025
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
21 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.