2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cildinin kontrolü sende, artık hayatı erteleme!

Cildinin kontrolü sende, artık hayatı erteleme!

Nafizcan Önder
3 Aralık 2021
2 dk okuma

Bepanthol SensiDaily yeni reklam kampanyasında, çok kuru veya atopik cilde sahip bireylerin yaşadıkları sıkıntıları içgörülere dayandırarak cesaretlendirici bir dille ekranlara taşıyor. Marka, çok kuru veya atopik cilde sahip tüketicileri, hayatlarının kontrolünü ciltlerine bırakmak yerine, ellerine alabilmelerini sağlayan bir çözüm olarak Bepanthol SensiDaily ile tanıştırıyor. 

Bepanthol SensiDaily, yeni iletişim kampanyası “Hayat Senin, Kontrol Senin” ile atopik veya çok kuru cildi olan kişilere hayatlarının kontrolünü ciltlerine bırakmadan yaşamaları için cesaretlendirmeyi hedefliyor. 

Kapsamlı bir araştırmayı baz alan kampanya, atopik veya çok kuru ciltli bireylerin ciltlerindeki kuruluğu ve buna bağlı olarak gelişen fiziksel ve duygusal sıkıntıları kabullenerek hayatları kısıtladığına dikkat çekiyor. Hayata dokunarak hissetmelerini sağlaması gereken ciltleri, onların hayattan kopmalarına neden oluyor.

Bu kampanyayla marka, çok kuru veya atopik cilde sahip tüketicilerin kuruluğa bağlı cilt problemlerinin, Bepanthol SensiDaily’nin her gün düzenli kullanılmasıyla, kontrol edilebileceğini anlatmayı hedefliyor. Marka, “Hayatını nasıl yaşamak istediğine sen karar verirsin, cildin değil! Hayat senin, kontrol senin!” diyerek ciltlerinin kontrolünü ele alarak hayata katılmaya davet ediyor. Reklam filminde bu söylem senaryolarla pekiştiriliyor ve Bepanthol SensiDaily’nin vadettiği özgürleştirici cilt deneyimi resmediliyor. Kampanya umut ve güç veren mesajlarla örülüyor. Marka, aynı zamanda kampanya kapsamında yapacağı çalışmalarla cilt tipi farkındalığının yaşam kalitesi açısından taşıdığı öneme dikkat çekmeyi amaçlıyor.

Reklam Künyesi

Reklamveren: Bayer Tüketici Sağlığı       

Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Tuna Demiralp, Gizem Çeltekli, İlker Tanrıöğer

Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul       

Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Berkay Özay

Reklam Yazarı: Serdar Tabur                  

Görüntü Yönetmeni: Daniel Obradovic

Kreatif Grup Başkanı: Süleyman Utku Bozkurt

Sanat Yönetmeni: Elif Uyanık                     

Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı

Strateji Planlama: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik

Müşteri Grubu: Ceyda Coşkun, Ezgi Dağcı Dursun, Ilgım Kurşun, Ceren Kaban             

Yapım Şirketi: DEPO Film                     

Prodüktör: Merve Yalçınkaya, Ender Sevim

Yönetmen: Matthaus Bussman

Medya Planlama: Mediacom                                 

PR Ajansı: Sobraz İletişim

Bepanthol MullenLowe
1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
Gençler hangi markayla “flört etmek” istiyor?
3 çikolata
Türkiye hangi çikolatanın bağımlısı?
4 İnsanlar tüketici olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
İnsanlar “tüketici” olarak görülmekten bıktı: Markalarla gerçek bir ilişki kurmak istiyorlar
5 mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Kadınlar saç düzleştiricisiyle aşk yaşıyor
Kadınlar kuaförün yolunu unuttu: Saç düzleştiricisiyle aşk yaşıyorlar
Yerli yerinde 5. yaşında Kars'ta!
Yerli yerinde 5. yaşında Kars’ta!
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Toplum metavers'ü keşfetti mi?
Haberler
Toplum metavers’ü keşfetti mi?
Nafizcan Önder
4 gün önce
2022'nin en etkili TikToker'ları!
Haberler
2022’nin en etkili TikToker’ları!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Yaz aylarında satışları artırmak için 4 ipucu
Haberler
Yaz aylarında satışları artırmak için 4 ipucu
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Kripto para dünyasında sarsıntı yaratacak iddia: "2.35 milyar dolar kara para aklandı"
Haberler
Kripto para dünyasında sarsıntı yaratacak iddia: “2.35 milyar dolar kara para aklandı”
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.