17 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Çiftlikten kalplere, 50 Yıldır süt aşkıyla"

“Çiftlikten kalplere, 50 Yıldır süt aşkıyla”

Nafizcan Önder
26 Mayıs 2025
1 dk okuma

Sütaş, 50. yılını özel bir reklam kampanyasıyla kutluyor. “Çiftlikten Kalplere, 50 Yıldır Sütaşkıyla” sloganıyla hazırlanan, farklı filmlerden oluşan ve başrolünde sevimli bir buzağının yer aldığı kampanya, markanın 50 yıllık sütçülük tutkusunu ve tüketicileriyle kurduğu güçlü bağı ekranlara taşıyor.

“Çiftlikten Kalplere, 50 Yıldır Sütaşkıyla” sloganıyla hazırlanan dikkat çekici açılış filminde, kampanyanın sembolü sevimli buzağı ve Sütaş Çiftliği’nin mutlu inekleri Sütaş’ın 50. yılını eğlenceli bir parti ile kutluyorlar. Kampanyanın devam filmlerinde ise kalplere dokunan, sıcak, tanıdık anlar yardımı ile 50 yıllık Sütaşkının tüketicilerdeki karşılığı anlatılıyor.

Sütaş’ın 50. yılının eğlenceli sahneler ile kutlandığı ve tüketicileriyle kurduğu güçlü bağın anlatıldığı kampanya, Tribal Worldwide İstanbul imzası taşıyor. Filmlerin yapımını Organic Film üstlendi. Yönetmen koltuğunda, başarılı sinema filmleriyle de tanınan Kıvanç Baruönü yer alırken film müzikleri Jingle Jungle tarafından hazırlandı.

sütaş çiftliği ve sevimli inekler bu kez 3d ve yapay zekâ desteği ile tasarlandı

Yayınlanmaya başladığı andan itibaren ilgi çeken kampanya serisinin en dikkat çekici unsurlarından biri de alnında beyaz kalp olan sevimli buzağı oldu. Al Artist Tuncay Paksoy tarafından 3D teknolojisi ve yapay zekâ teknikleri kullanılarak tasarlanan minik buzağı, Sütaş’ın 50. yılına özel hazırlandı. Reklam filmlerindeki ineklerin ve çiftlik planlarının tümü yapay zekâ teknikleriyle oluşturuldu. Sütaş’ın 50. Yıl reklam filmleri, 700 saati aşan teknik yapım süreci ile 3D modelleme ve yapay zekâ teknolojilerinin sınırları zorlanarak gerçekleştirildi.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Sütaş

Reklamveren Yetkilisi: Eylem K. Soyluoğlu, Aslı Yıldır, Ayşegül Yılmaz, Kağan Yağcı, Merve Batıkan, Melis Tezel, Halil İşgüzar, Ece Toran, Alara Çimen

Reklam Ajansı: Tribal Worldwide İstanbul

Yapım Şirketi: Organic Film

Yönetmen: Kıvanç Baruönü

AI Animasyon: Tuncay Paksoy (Packt!)

Reklam Müziği: Jingle Jungle

Medya Planlama/Satınalma: Native / People

PR Ajansı: MESE Halkla İlişkiler ve İletişim Danışmanlığı

Sütaş Tribal Worldwide İstanbul
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
Adgager, Marketing Türkiye için araştırdı: İlk 6 ayın en başarılı reklam filmleri…
4 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
5 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (4-10 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (4-10 Ekim)
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Türk halkına göre Süper Lig’in şampiyonu şimdiden belli!
Haberler
Türk halkına göre Süper Lig’in şampiyonu şimdiden belli!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Haberler
YouTube, 20. yılını “Yaratıcı Maksimalizm” ile taçlandırıyor
Sena Tufan
8 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.