2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cif'in hızı yarış pistine taşındı!

Cif’in hızı yarış pistine taşındı!

Nafizcan Önder
30 Eylül 2024
2 dk okuma

Başlattığı marka dönüşümüne “Türkiye’nin en hızlı ve güçlü yağ sökücü spreyi*” ile devam eden Cif, yüzey temizleyici sprey kategorisinde devrim yaratan yeni ürünü Cif Ultra Anında Etki’yi ezber bozan bir reklam filmiyle tanıtıyor. Markanın bugüne kadarki reklam filmlerinden ayrışarak yarış pistinde geçen reklam filminde ürünün hızlı performansına dikkat çekiliyor.

Tüketicilerin yoğun yaşam temposunda hızlı, etkili ve pratik temizlik ihtiyacından yola çıkarak; ev içinde ve ev dışında kullanılabilen, 2 kat daha hızlı ve güçlü** performans gösteren Cif Ultra Anında Etki’nin reklam filmi, geçmiş Cif filmlerinden ayrışarak bir yarış pistinde geçiyor. Pistte son sürat ilerleyen bir Cif yarış aracı ile başlayan reklam filminde; en az araç kadar hızlı 5 kişilik Cif pit stop ekibi, yeşil neon Cif çantasıyla temizlik görevini üstleniyor. İlk olarak yarış alanında yarış aracını, jantları, kaporta ve kask camı gibi farklı yüzeyleri temizleyen ekip, daha sonra mutfakta, pencerede ve mangalda zorlu lekelerle mücadele edenlerin yardımına koşuyor.

Hem kadın hem de erkek tüketicilere hitap eden Cif; genellikle mutfak ve banyo ile anılan temizlik alışkanlıklarının ötesine geçerek; ev içi ve ev dışı yüzeylerde “anında etki” ve “güçlü performans” vaadi veriyor. Markanın dönüşüm stratejisi doğrultusunda hem yeni vizyonu yansıtan hem de tüketicileri şaşırtacak nitelikte kurgulanan reklam filminde, araçtan ocağa; pencereden mangala farklı yüzeylerdeki zorlu kirleri son sürat temizleyen Cif Ultra Anında Etki’nin performansına dikkat çekiliyor. Aynı zamanda, ürünün içerdiği aktifler ve ekspres çözücüler sayesinde yüzeylerdeki yağ ve kirlere 2 kat hızlı ve güçlü** etki etmesi vurgulanıyor.

*Bağımsız kuruluşun yaptığı performans testine göre.

**Cif Ultra Hız&Güç Yağ Çözücü spreye kıyasla.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Unilever Türkiye – Cif                        

Reklamveren Temsilcileri: Kerem Dıramca, Nedim Can Serintürk, İlayda Büke Ateş, Beray Kurt

Reklam Ajansı:MullenLowe İstanbul           

Yönetici Yaratıcı Yönetmen: O. Nadir Aydın

Kreatif Grup Lideri: Rahman Yıldız, Kerem Aydın               

Metin Yazarı: Fatih Taşyürek

Sanat Yönetmeni:İrem Kasuto, Mısra Mutlu, Mehmet Bayrak

Ajans Müşteri Prodüktörü: Tuğrul Karadeniz

Ajans Prodüktörü: Emirhan Akıncı                          

Görüntü Yönetmeni: Ahmet Açıkkol

Sanat Yönetmeni: Cem Eti & Arzu Kadak                

Strateji Ajans Başkan Yardımcısı: Yusuf Muslubaş

Strateji Direktörü: Alper Çetik

Müşteri İlişkileri Ajans Başkan Yardımcısı: Ceyda Coşkun Ayanoğlu

Müşteri İlişkileri İş Geliştirme Direktörü: Merve Günay Goldenberg

Müşteri İlişkileri Ekibi: Ilgım Kurşun, Damla Yiğit   

Yapım Şirketi: Riders Film                

Prodüktör: Berk Mertoğlu&Sıla Sütcü                                

Yönetmen: Gürcan Güreşçi                          

Medya Planlama: PHD

Pr Ajansı: Sobraz İletişim                  

Cast: Hamza Topal, Sinem Kotil, Seza Yeğin

Cif Mullenlowe İstanbul
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Yepyeni bir kahve deneyimi: Ice Break
Haberler
Yepyeni bir kahve deneyimi: Ice Break
Advertorial
26 Eylül 2025
Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Haberler
Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Sena Tufan
20 Eylül 2025
Fenerbahçe'de 7 yılın ardından bayrak devri: Saran, Koç’tan görevi devraldı
Haberler
Fenerbahçe’de 7 yılın ardından bayrak devri: Saran, Koç’tan görevi devraldı
Nafizcan Önder
22 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.