Filmimizin iç görüsü hepimize tanıdık gelecek bir hikaye. Çocuğuna laf anlatmaya çalışan endişeli bir anneyle kendi bildiğini yapan, laf dinlemeyen bir çocuğun hikayesi. Çocuğumuzu film boyunca kırtasiye ürünleriyle evin çeşitli yerlerinde kendisini boyarken, annemizi ise “yapma, bunu elleme, aman evladım, hasta olursun bak karışmam” gibi sözlerle çocuğuna laf geçirmeye çalışırken görüyoruz. Filmin sonunda kazanan her zamanki gibi çocuk, kaybedense annemiz oluyor.
CarrefourSA’nın çocuk sağlını tehdit etmeyen kırtasiye ürünlerinin vurgulandığı filmde, ürün karması geniş okul reyonu da ön plana çıkartılmış
Reklamveren: CarrefourSA
Reklamveren Yetkilisi: Necati Özdeniz, Melis Karatay Ebin, Sibel Yılmaz, Melis Bozkurt, Naz Acar, Eylem Tekin, Tolga Aygör
Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
CCO: İlkay Gürpınar
Kreatif Direktör: Zeynep Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip: Esma Erdoğan, Emre Çil, Mustafa Hayit
Marka Ekibi: Esra Özkan, Mila Sevinti, Şeyda Ceren Gerçek
CSO: Toygun Yılmazer
GMY Stratejik Planlama: Tuğyan Çelik
Stratejik Planlama Ekibi: Can Çalışkan, Nilgün Sezgin
Ajans Prodüksiyon Ekibi: Ceyda Kayaçetin, Cansu Arcan
Prodüksiyon Şirketi: Anima Film
Yönetmen: Aytuğ Üngör
Post Prodüksiyon: Anima Film
Müzik: Jingle Jackson
Kullanılan Mecralar: TV, internet, mağaza içi, sinema