Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri, globalleşme vizyonu ve sürdürülebilirlik stratejisi kapsamında isim değişikliğine gitti. Yoluna Sanipak adıyla devam eden şirket, bu önemli dönüşümü, geçmişten bugüne başarılarla dolu yolculuğunu ve geleceğe dair hedeflerini anlatan etkileyici bir kurumsal filmle duyurdu.
Sanipak’ın isim değişikliğini ve şirketin geleceğe yönelik dönüşümünü vurgulamak üzere bir kurumsal film hazırlandı. Filmde, Sanipak’ın 1970 yılında Türkiye’yi temizlik kâğıtlarıyla tanıştırmasından itibaren kişisel hijyen sektörüne yön veren ilklerle ve enlerle dolu hikayesi aktarılıyor.
Türkiye’nin ilk kağıt mendilini, ilk tuvalet kağıdını ve ilk kağıt havlusunu sunarak temizlik kağıtları kategorinin öncüsü ve lideri olan Sanipak’ın güçlü Ar-Ge altyapısıyla geleceğin hijyen çözümlerini geliştirme amacını ve yenilikçi yaklaşımını vurgulayan filmde, ürünlerden markalara kadar uzanan bir hikaye anlatılıyor.
Kampanya Künyesi
Müşteri: Sanipak
Müşteri Yetkilisi: Ayşen Akalın, Evrim Demir Subaşı
Reklam ajansı: BTTO
Founder & Kreatif Direktör: Burçin Tortop
Müşteri Direktörü: Melda Doyduk
Yapım Şirketi: İmaj Prodüksiyon