10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Eti Browni Intense’in Yeni Marka Yüzü Ünlü Oyuncu Nesrin Cavadzade oldu!

Eti Browni Intense’in yeni marka yüzü Nesrin Cavadzade

Gizem Yıldız
28 Şubat 2022
1 dk okuma

Kek pazarında Türkiye’nin en çok tüketilen ürünü Eti Browni Intense’in yeni marka yüzü ünlü oyuncu Nesrin Cavadzade oldu. Her yıl ünlü bir yüzün ekrana geldiği reklam filminde Nesrin Cavadzade keyifli bir anı Browni Intense ile taçlandırarak “Bu ara kendim için yaptığım en güzel şey” diyor. 

Her yeni reklam filminde Türkiye’nin en sevilen ve beğeniyle takip edilen ünlü oyuncularını izleyicilerle buluşturan Eti Browni Intense, yeni reklamında Nesrin Cavadzade ile ekranlarda yerini alıyor.

Eti Browni Intense’in yeni reklam filminde bir tren yolculuğunda olan güzel oyuncu, ışıl ışıl bir kompartımanda güzelliği ve şık kıyafetleri ile göz kamaştırıyor. Kendisiyle baş başa kalmanın keyfini yaşayan Cavadzade, bu anların olmazsa olmazı Browni Intense’i çantasından çıkarıp hem Intense’in hem de yolculuğunun tadını çıkarıyor. Eti Browni Intense’in verdiği mutluluğu romantik bir dille anlatan reklam filmi, oyunculuğu kadar güzelliğiyle de beğeni toplayan Nesrin Cavadzade’nin kendisiyle baş başa kalmasının keyfine odaklanıyor.

Kendimize ayıracağımız küçük bir zamanı bile Eti Browni Intense ile bir mutluluk ve keyif deneyimine dönüştürebileceğimizin mesajını veren reklam filmi, “Bu ara kendim için yaptığım en güzel şey” sloganıyla izleyicilere bu keyifli anı yaratmaları için ilham oluyor. 

Yönetmen Elif Kalkan’ın gözünden Intense kadınının kendine yarattığı keyif anı ve Intense deneyimini yansıtan filmin yaratıcı sürecinde ise Propaganda yer alıyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Eti Gıda

Reklam Ajansı: PROPAGANDA

Reklamveren Yetkilileri: Zübeyde Erce Özmen, Emir İşeri, Yiğit Gülan

Kreatif Direktör: Mustafa Küçükkalıpçı, Pınar Kurt

Yaratıcı Ekip: Rojda Çimen, Derya Oğuz, Polen Bektaş

Müşteri İlişkileri: Elçin Duraklar, Özge Arabacı, Sena Duman

Stratejik Planlama: Ceylan Eren, İlayda Tütüncü

Ajans Yapımcısı: Tuse Tamer

Yapımevi: DEPO Film

Yönetmen: Elif Kalkan

Müzik: Jingle Jungle

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

eti browni intense Nesrin Cavadzade
1 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
2 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
3 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
4 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
5 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
Güncel Haberler
Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
Haberler
“Mystery box” akımına Pringles da katıldı!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Haberler
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Haberler
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
İrem Alimoğlu
1 Kasım 2025
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
Haberler
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.