4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Boyner'in yeni uygulaması "İndirim Korumalı Alışveriş" ile fiyat düşüşü artık sorun değil!
Haberler

Boyner’in yeni uygulaması “İndirim Korumalı Alışveriş” ile fiyat düşüşü artık sorun değil!

İrem Alimoğlu
12 Mart 2025
2 dk okuma

Boyner, perakende trendlerindeki değişiklikleri ve müşteri beklentilerini dikkate alarak “İndirim Korumalı Alışveriş” uygulamasını başlattı. Bu uygulama ile müşteriler, satın aldıkları ürünlerin fiyatlarında 30 gün içinde düşüş olması durumunda aradaki farkı geri alabilecekler.

Boyner, müşterilerinin “Aldığım ürünün fiyatı ya düşerse?” endişesini ortadan kaldıran “İndirim Korumalı Alışveriş” uygulamasını yeni reklam filmiyle tanıtıyor. Filmde, meslekleri gereği her şeyi korumaya alışkın olan güvenlik görevlileri, Boyner’in “Aldığınız ürünün fiyatı 30 gün içinde düşerse, aradaki farkı iade ediyoruz” mesajını duyduklarında ilk başta şüpheyle yaklaşıyor. Yılların deneyimine rağmen böyle bir koruma sistemiyle karşılaşmamış olan korumalar, sistemin nasıl işlediğini öğrendiklerinde ise şaşkınlıklarını gizleyemiyor.

Boyner, değişen perakende trendlerini ve müşteri beklentilerini göz önünde bulundurarak hayata geçirdiği “İndirim Korumalı Alışveriş” ile müşterilerini fiyat değişimlerine karşı koruma altına alıyor. Bu uygulama sayesinde, Boyner mağazaları, boyner.com.tr ve Boyner Now’dan yapılan alışverişlerde, ürünün fiyatı 30 gün içinde düşerse aradaki fark müşteriye iade ediliyor.

İndirim Korumalı Alışveriş uygulaması ilk olarak 18 Ekim- 30 Kasım 2024 tarihleri arasında pilot olarak hayata geçirildi. Bu süreçte yaklaşık 400 bin kişi, Boyner’in sunduğu bu fırsattan faydalandı ve bu müşterilerin Hopi hesabına 247 milyon hediye paracık yüklendi. Bir müşteri ortalamada 620 TL geri alırken, geri aldığı bu tutarı Boyner mağazaları ve boyner.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerinde kullanabildi.

Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan: “Perakendeciler aynı zamanda mutluluk yaratma ustasıdır”

Boyner'in yeni uygulaması "İndirim Korumalı Alışveriş" ile fiyat düşüşü artık sorun değil!
Eren Çamurdan
Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su

Nurçin Koçoğlu
Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı

“İndirim Korumalı Alışveriş” ile ilgili bilgi veren Boyner Büyük Mağazacılık CEO’su Eren Çamurdan, şöyle belirtti:

“Perakendeciler aynı zamanda mutluluk yaratma ustasıdır. Yalnızca sevilen bir marka olmakla yetinmiyor, müşterilerimizin her zaman güvendiği ve inandığı marka olmak için çalışıyoruz. Değişen perakende trendlerini ve müşteri içgörüsünü dikkate alarak aksiyonlar alıyoruz. ‘İndirim Korumalı Alışveriş’ uygulamasını da müşterilerimizle empati kurarak, onların kaygılarını ve ihtiyaçlarını anlamaya çalışarak geliştirdik.”

2025 yılında öne çıkan müşteri beklentileriyle ilgili bilgi veren Boyner Büyük Mağazacılık Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Nurçin Koçoğlu ise, “2025, markalar için güvenin en değerli sermaye haline geldiği bir yıl olacak. Artık tüketiciler yalnızca satın aldıkları ürün veya hizmeti değil, markaların şeffaflığını, samimiyetini ve topluma kattığı değeri de önemsiyor. Güven, müşteri sadakatinin temelini oluştururken, markaların rekabet avantajını belirleyen en kritik unsur haline geliyor. 2025, veri odaklı pazarlama, yapay zeka ve kişiselleştirilmiş deneyimlerle güveni yeniden tanımlayan ve müşterileriyle kalıcı bağlar kuran markaların yılı olacak” dedi.

Müşteri memnuniyeti ön planda

Boyner, yıl boyunca devam edecek olan bu uygulama ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı ve alışveriş deneyimine değer katmayı hedefliyor. Reklam filmi, yaratıcı kurgusu, etkileyici görüntüleri ve başarılı oyunculuk performanslarıyla bu yeniliği izleyicilere eğlenceli bir dille aktarıyor.

Kampanya künyesi:

Reklam veren: Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş.

Pazarlama ve Marka Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı: Nurçin Koçoğlu

Pazarlama ve Marka İletişimi Direktörü: Ebru Eğilmez

Marka Yönetimi ve İletişim Birim Yöneticisi: Selin Uruç

Marka Yönetimi ve İletişim Yöneticisi: Ayberk Toprak

Ajans: BLAB

Yönetmen: Gürcan Güreşçi

Prodüksiyon: Riders

Post Prodüksiyon: İmaj

Müzik: DingDong!

Boyner
1 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
2 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
3 Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
4 Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
5 İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hailey Bieber markası Rhode'u, kozmetik devi e.l.f.'e rekor fiyata sattı!
Haberler
Hailey Bieber markası Rhode’u, kozmetik devi e.l.f.’e rekor fiyata sattı!
Sena Tufan
29 Mayıs 2025
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Sena Tufan
7 Mayıs 2025
Yaşamları değiştiren Darüşşafaka Giriş Sınavı 25 Mayıs’ta, 42 ilde yapılacak!
Haberler
Yaşamları değiştiren Darüşşafaka Giriş Sınavı 25 Mayıs’ta, 42 ilde yapılacak!
Nafizcan Önder
8 Mayıs 2025
Netflix ve Spotify, canlı yayın için güçlerini birleştiriyor
Haberler
Netflix ve Spotify, canlı yayın için güçlerini birleştiriyor
İrem Alimoğlu
21 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.