14 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Biscolata erkeği gizemli bir kadınla görüldü

Biscolata erkeği gizemli bir kadınla görüldü

Marketing Türkiye
2 Kasım 2021
2 dk okuma

Şölen’in fenomen olan markası Biscolata’nın Mood ürünü için çektiği yeni reklam filmi yayında. Concept ajansın imzasını taşıyan reklam filminde ezber bozan marka sembollerinden biri olan Biscolata erkeği ile, reklamı izleyen Biscolata kadınlarını temsil eden ve yüzü görünmeyen bir Biscolata kadınının aşkının başlangıcına şahit oluyoruz.  

Yakışıklı ve mütevazı Biscolata erkeğinin bir kez daha gönülleri fethettiği reklam filminde, Biscolata kadını; hayattan ne istediğini bilen ve kendine güvenen tavrıyla, “Heyecanım ol, çünkü ben böyleyim…” diyerek arzularını ve beklentilerini dile getiriyor. Güçlü karakteriyle dikkat çeken Biscolata kadınının aşktan beklentilerini kabul eden Biscolata erkeği, aşkı için her şeyi göze alarak en sonunda Biscolata kadınına ulaşmayı başarıyor ve izleyici onların aşklarının ilk anlarına şahit oluyor. Reklam boyunca Biscolata’nın muhteşem lezzet deneyimini sağlayan yoğun Biscolata çikolatası ve incecik çıtır çıtır bisküvisinin enfes sahneleri de hikayeye eşlik ediyor. Böylece Biscolata Mood, Biscolata kadınının beklentilerini karşılıyor. 

Biscolata Mood ile tutkuyu ve romantizmi bir araya getiren reklam filminin çekimleri Bursa’da gerçekleştirildi. İki günde 150 kişilik ekiple çekilen filminin yönetmenliğini Kala Film’den Can & Eymen ikilisi üstlendi.

Reklam künyesi

Reklam Veren: Şölen Çikolata

Reklam Veren Temsilcileri: Şenol Keserlioğlu, Aslı Südor, Pelin Çölkesen Avcı, Mehtap Şahin, Songül Bozdemir, Deniz Adiloğlu

Reklam Ajansı: Concept

ECD: Kerem Özkut

Başkan Yardımcısı-Müşteri İlişkileri Direktörü: Barış Alemdar

Kreatif Direktör: Mustafa Özmal

Kreatif Grup Başkanı: Emre Günaydın

Reklam Yazarı: Alperen Yalçıngil 

Art Direktör: Berke Gülçiçek

Grafiker: Mehmet Ögeç

Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: Özlem Najdi

Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Serap Balaban

Müşteri Temsilcisi: Gizem Pelivan

Stratejik Planlama: Onur Aydın, Şelale Mısırdalı

Ajans Prodüktörleri: Mert Turan, Canan Polat

Prodüksiyon Şirketi: Kala Film

Yönetmen: Can & Eymen

Müzik: Cihangir Aslan 

Post Prodüksiyon: Roots

Demo: KAPSEL Studio – Luca Perazzoli

Seslendirme Sanatçısı: Damla Sönmez

Biscolata Concept
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
3 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
4 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
5 Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Güncel Haberler
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2025 e-posta pazarlama trendleri...
Haberler
2025 e-posta pazarlama trendleri…
Sena Tufan
20 Eylül 2025
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Haberler
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Marketing Türkiye
8 Ekim 2025
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Haberler
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
İrem Alimoğlu
1 gün önce
Danone Türkiye, B Corp sertifikasıyla "işini iyilik için kullanan" şirketler arasına katıldı
Haberler
Danone Türkiye, B Corp sertifikasıyla “işini iyilik için kullanan” şirketler arasına katıldı
İrem Alimoğlu
18 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.