7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir kahveciden 3 liraya ne alınır?

Bir kahveciden 3 liraya ne alınır?

Marketing Türkiye
20 Nisan 2021
1 dk okuma

Bir kahveciden 3 liraya ne alınır? “Hava alınır. Selam alınır. Belki bir ihtimal makas alınır. Halbuki McDonald’s’a gelseniz 3 liraya yüzde 100 Arabica çekirdeklerinden enfes kahve alınır” diyen McDonald’s Türkiye, yeni kahve filmleri ile yayında. Kahvecilerde 3 liraya kahve bulamayınca türlü bahanelere sığınanları konu alan reklam serisinde, “McDonald’s’ta yüzde 100 Arabica çekirdeklerinden iyi kahve 3 liraya” mesajı veriliyor

Müşterilerilerine en iyi kahve deneyimini en uygun fiyata yaşatan McDonald’s Türkiye, yeni kahve reklamı serisini yayımladı. Bir önceki reklam kampanyasında “İyi kahve iyi fiyata” diyerek kahvecilerin abartılı sunumlarına gönderme yapan ve pek çok ödül alan McDonald’s Türkiye, bu kez “3 liraya bir kahveciden ne alırsınız?” sorusuna esprili bir dille yanıt arıyor.

Beş farklı filmden oluşan seri, 3 lira karşılığında kahve alamayacaklarını görünce şaşkınlıkla havadan sudan konuşmaya başlayan karakterleri konu alıyor. Kimi maç skoru için tüyo almaya, kimi de duvarların renginden feyz almaya çalışıyor. Filmlerin devamında “3 lirayla McDonald’s’a gelseniz yüzde 100 Arabica çekirdeklerinden enfes filtre kahve alırsınız. İyi kahve, iyi fiyata” mesajı veriliyor. 

KÜNYE:

  • Reklamveren: McDonald’s
  • Reklamveren ekibi: Elif Göktaş, Özdeş Dönen Artak, Tuğçe Özarpacı, Barış Uzer
  • Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
  • CCO: İlkay Gürpınar
  • ECD: Volkan Karakaşoğlu
  • Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
  • Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör
  • Yaratıcı Ekip: Selin Pervan, Galip Makarnacı
  • Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Çağla Yalçınkaya, Sedef Bolat
  • CSO: Toygun Yılmazer
  • Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Buket Köse
  • Prodüksiyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Efe Koçdağ
  • Prodüksiyon Şirketi: Lab34
  • Yönetmen: Polat Korkmazel
  • Müzik: 3K1A
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sena Tufan
4 Ekim 2025
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Sena Tufan
2 hafta önce
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
Haberler
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
Nafizcan Önder
3 Kasım 2025
Aile şirketlerinde büyüme keskin şekilde geriledi! Peki, neden?
Haberler
Aile şirketlerinde büyüme keskin şekilde geriledi! Peki, neden?
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.