18 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bir kahveciden 3 liraya ne alınır?

Bir kahveciden 3 liraya ne alınır?

Marketing Türkiye
20 Nisan 2021
1 dk okuma

Bir kahveciden 3 liraya ne alınır? “Hava alınır. Selam alınır. Belki bir ihtimal makas alınır. Halbuki McDonald’s’a gelseniz 3 liraya yüzde 100 Arabica çekirdeklerinden enfes kahve alınır” diyen McDonald’s Türkiye, yeni kahve filmleri ile yayında. Kahvecilerde 3 liraya kahve bulamayınca türlü bahanelere sığınanları konu alan reklam serisinde, “McDonald’s’ta yüzde 100 Arabica çekirdeklerinden iyi kahve 3 liraya” mesajı veriliyor

Müşterilerilerine en iyi kahve deneyimini en uygun fiyata yaşatan McDonald’s Türkiye, yeni kahve reklamı serisini yayımladı. Bir önceki reklam kampanyasında “İyi kahve iyi fiyata” diyerek kahvecilerin abartılı sunumlarına gönderme yapan ve pek çok ödül alan McDonald’s Türkiye, bu kez “3 liraya bir kahveciden ne alırsınız?” sorusuna esprili bir dille yanıt arıyor.

Beş farklı filmden oluşan seri, 3 lira karşılığında kahve alamayacaklarını görünce şaşkınlıkla havadan sudan konuşmaya başlayan karakterleri konu alıyor. Kimi maç skoru için tüyo almaya, kimi de duvarların renginden feyz almaya çalışıyor. Filmlerin devamında “3 lirayla McDonald’s’a gelseniz yüzde 100 Arabica çekirdeklerinden enfes filtre kahve alırsınız. İyi kahve, iyi fiyata” mesajı veriliyor. 

KÜNYE:

  • Reklamveren: McDonald’s
  • Reklamveren ekibi: Elif Göktaş, Özdeş Dönen Artak, Tuğçe Özarpacı, Barış Uzer
  • Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
  • CCO: İlkay Gürpınar
  • ECD: Volkan Karakaşoğlu
  • Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
  • Kreatif Direktör: Mesut Koçarslan, Serdar Güngör
  • Yaratıcı Ekip: Selin Pervan, Galip Makarnacı
  • Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Çağla Yalçınkaya, Sedef Bolat
  • CSO: Toygun Yılmazer
  • Stratejik Planlama Ekibi: Özgün Özkalay, Buket Köse
  • Prodüksiyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Efe Koçdağ
  • Prodüksiyon Şirketi: Lab34
  • Yönetmen: Polat Korkmazel
  • Müzik: 3K1A
1 Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
2 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
3 TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
4 SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
5 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-18 Aralık)
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Haberler
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
Marketing Türkiye
13 Ekim 2025
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
26 Ekim 2025
Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Haberler
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Nafizcan Önder
13 saat önce
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Haberler
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Sena Tufan
8 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.