10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bingo Oxyjen’nin yeni reklam filmi yayında

Bingo Oxyjen’nin yeni reklam filmi yayında

Marketing Türkiye
6 Temmuz 2020
1 dk okuma

“Her şeyin başı sağlık ve hijyen. Nefes aldıran cevaplar Bingo Oxyjen’den!” sloganıyla çekilen Bingo Oxyjen’in yeni reklam filmi, kadınların hijyen konusuna dair aklındaki soruları yanıtlıyor. Pandemi döneminde hijyenin anlamının değiştiğini anlatan film, kadınların, çamaşır yıkarken hijyen için daha fazla deterjan kullandığını dile getirmesiyle başlıyor.

Kampanyada, Zahide Yetiş kendisine gelen sorular karşısında Bingo Oxyjen’in nefes aldıran cevaplarını ev hanımlarıyla paylaşıyor. Yetiş, reklamda gösterilen UV ışık testiyle beraber, diğer toz deterjanların içerisinde bulunan optik parlatıcıların yıkama sonrasında çamaşırlarda gözle görünmeyen kalıntılar bıraktığını vurguluyor. Film, artık çamaşır deterjanı da bulunan Bingo Oxyjen’in, optik parlatıcı içermeyen formülüyle çamaşırlarda hiçbir kalıntı bırakmadığının da altını çiziyor.

Levent Onan’ın yönetmenliğindeki reklam filminde, Bingo Oxyjen’in içeriğindeki oksijen molekülleriyle çamaşırlarda içleri rahat ettirecek beyazlığın sağlandığı vurgulanıyor.

Künye:

Reklamveren: Bingo
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
Reklamveren Global Marka Geliştirme&Strateji Ekibi: Aysel Aydın, Gülin Görünmez, Gülşah Alp
Sackmann, Selen Erol
Reklamveren Ülke&Global Pazarlama Ekibi: Murat Bulut, Yeşim Seçme, Özge Doğanay, Büşra Aydemir,
Tuğçe Toğçu, Burcu Erülker
Reklamveren Prodüktör: Balca Enşenol
CCO: İlkay Gürpınar
CD: Arkın Kahyaoğlu
Yaratıcı Ekip Lideri: Renan Erdener, Erdem Güler
Yaratıcı Ekip: Irmak Hatipoğlu, Hakan Yıldırım
Marka Ekibi: Ela Bilgisel, Funda Eriş, Yekta Öncel, Buse Nur Böbür
CSO: Toygun Yılmazer
Stratejik Planlama Direktörü: Ceren Şehitoğlu
Stratejik Planlama Uzmanı: Gizem Yalçın
Ajans Produksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Cansev Erdemir
Produksiyon Şirketi: Shortcut
Yönetmen: Levent Onan
Müzik : Happy Jingles / Onur Cumaoğlu
Medya Planlama Ajansı: Speed
Kullanılan Mecralar: TV, İnternet

Bingo Oxyjen TBWA\Istanbul
1 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
2 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
3 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
4 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
5 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
Güncel Haberler
Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google'dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
Haberler
Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Haberler
TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Marketing Türkiye
3 Ekim 2025
Emine Sabancı Kamışlı: "Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur"
Haberler
Emine Sabancı Kamışlı: “Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur”
Günseli ÖZEN
1 Ekim 2025
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.