Bayramda ailemizle olamazsak, bayramlaşır aile oluruz

Bayramların ve bayramlaşmanın hayatımıza kattığı pozitif duyguları hatırlatan Kent, reklam filmlerine bir yenisi daha eklendi. Bayrama sayılı günler kala her zamanki gibi sıcacık bir bayram hikayesi anlatan film uzun versiyonuyla internette, kısa versiyonuyla televizyonda yerini aldı.

Duygusuyla Kent’in şimdiye kadar yaratmış olduğu çizgiyi devam ettiren film bu kez hikayesiyle farklı bir konuya değiniyor. Her ne kadar bayramda hepimiz ailelerimizin yanında olmak ve hep birlikte bayramlaşmak istesek de farklı sebeplerle bir araya gelemeyenler olabiliyor. İşte bu noktada film bir ortak değerin altını çiziyor. Bayramda ailesi ile bir araya gelmek için seyahat eden ancak bazı aksilikler dolayısıyla bayram sabahına yetişemeyen yolcuların bayramlaşarak aile olmasını konu alan reklam filmi, herkese tanıdık gelen, hayattan bir kesit sunuyor. Yepyeni reklam filminde Kent, “Bayramda ailemizle olamazsak, bayramlaşır aile oluruz.” mesajı ile herkesi bayramlaşmaya ve yeniden kucaklaşmaya davet ediyor.

Ogilvy İstanbul ve PToT Films ortaklığıyla hayata geçirilen filmin yönetmeni Çağatay Kaya.

Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Mondelez International
Doğuş Kezer : Pazarlama Lideri – Sakız & Şeker
Zümrüt Bakkal : Kıdemli Marka Müdürü, Şeker
Merve Özcan : Marka Müdürü, Şeker
Ajans: Ogilvy İstanbul
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Selim Ünlüsoy
Head of Advertising: Murat Derman
Yaratıcı Yönetmen: Önder Bayraktar
Metin Yazarı: Eren Altuniş
Sanat Yönetmeni: Mehmet Demirel
Müşteri İlişkileri: Simge Özgülenç, Emine Sarpyener Tonguç
Ajans Prodüktörü: Fulya Akay, Begüm Özkul
Yaratıcı Strateji Direktörü: Eren Alphan
Yapım Şirketi: PToT / Çağatay Kaya

İLGİLİ HABERLER