27 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Basketbol tutkusunun önündeki engeller kalkıyor!

Basketbol tutkusunun önündeki engeller kalkıyor!

Marketing Türkiye
29 Aralık 2016
2 dk okuma

Fiat Engelsiz Hareket çatısı altında hareket kabiliyeti kısıtlı sürücülerimizin ve yolcuların başkalarına bağımlı kalmadan seyahat edebilmelerini sağlamak amacıyla bir çalışma başlattı. FIAT olarak, sadece ürün bazlı çalışmalarımızla değil, engellilik durumları hakkında toplum bilinci ve duyarlılık oluşturmaya da destek olmak adına çalışmalar gerçekleştiriyoruz.
Bu bağlamda bünyesinde bulunduğumuz TOFAŞ’ın basketbol liginde yer alan Tofaşspor’un basketbol salonu öncelikle engellilerin ulaşımına uygun olarak inşa edilmişti.
Fakat stada ulaşan engelli vatandaşlarımızın pota arkasından güvenilir olmayan alanlarda ve refakatçilerinden ayrı maç seyrettiklerini keşfettikten sonra Engelsiz Tribün’ü inşa etmeye karar verdik ve  4 Aralık Pazar günü  oynanan Tofaş-Fenerbahçe maçında Türkiye basketbol sahalarının ‘ilk’ engelsiz tribünü Tofaş Spor Salonu’nda hayata geçirdik.
Engelli bireylerin sosyal hayatın içinde daha çok yer almalarını desteklemek amacıyla kurulan 58 kişi kapasiteli tribüne ilgi büyük oldu. Salonu dolduran 6 bin 800 izleyicinin alkışları eşliğinde tribünün ilk engelli konukları, maç öncesinde, iki takımın sporcuları ile birlikte sahaya çıktı.Ve sahadan basketbola duydukları tutkuyla herkese  ‘haydi maça gel!’ diye seslendiler.
‘Haydi maça gel’ hareketini ve bu hareketin amacını daha geniş kitlelere ulaştırabilmek için ise basketbol maçlarına 33 yıldır hiçbir engel tanımadan giden  Alper Şirvan’ın hikayesini üzerinden paylaşıyoruz. Onun deyimiyle bu hareket, salonlarda seyir imkanı çok iyi değil diyerek maçlara gitmeyen tüm engelli arkadaşlarımızın ‘engelsiz tribünü’ gördükten sonra maçlara daha çok gelmesini ve maç heyecanını yerinde yaşamasını hedeflemekte.
Projenin en büyük beklentisi ise sadece basketbol değil tüm spor camiasının bu yolda harekete destek olması yönünde.

Reklamveren: FIAT Türkiye
Reklamveren Yetkilileri: Melike Güleli, Ahu Güran, Kerem Yosuntaş, Efe Şekerci, İpek Mete
Medya Ajansı: People Initiative
Ajans Marka Direktörü: Barış Türer
Ajans Stratejik Planlama Direktör Yardımcısı: Ulaş Bozan
Ajans Marka Ekibi: Oya Kaya, Kemal Akkanat,Gülşah Güneş
Ajans Açıkhava Direktörü : Can Şengezer,
Etkinlik Ajansı: Sportsnet Group
Yaratıcı Yönetmen: Burak Özgüney
Reklam Yazarı: Eyüp Öz
Müşteri İlişkileri: Levent Ok
Yapım: Fantastic Entertainments
Yönetmen: Aykut Tanrıkulu
Yardımcı Yönetmen: Çağla Aslan
Görüntü Yönetmeni: Ali Cihan Yılmaz
Uygulayıcı Yapımcı: Figen Korkut
Yapımcı: Romina Özipekçi
Işık Şefi: Bülent Genceolu
Set: Set Pozitif
Post Prodüksiyon: IPD

1 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
2 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
3 TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
4 Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
5 Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Tarayıcı savaşlarında yeni dönem: OpenAI ChatGPT Atlas’ı tanıttı!
Güncel Haberler
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
20 Ağustos 2025
Rekabet Kurulu'ndan Spotify'a soruşturma: Gerekçe "ayrımcılık" ve "yıkıcı fiyatlandırma"
Haberler
Rekabet Kurulu’ndan Spotify’a soruşturma: Gerekçe “ayrımcılık” ve “yıkıcı fiyatlandırma”
İrem Alimoğlu
25 Eylül 2025
Yunanistan’da haftada dört gün çalışma modeli mecliste!
Haberler
Yunanistan’da haftada dört gün çalışma modeli mecliste!
Nafizcan Önder
28 Ağustos 2025
X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Haberler
X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.