21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bambaşka bir Magnum kadını: Dilan Çiçek Deniz

Bambaşka bir Magnum kadını: Dilan Çiçek Deniz

Gizem Yıldız
1 Haziran 2021
2 dk okuma

Magnum Türkiye bu yıl bir ilke imza atarak yeni reklam kampanyası için, dünya üzerinde büyük bir hayran kitlesine sahip olan Netflix orijinal yapımı La Casa de Papel ile iş birliği yaptı. La Casa de Papel ruhu ve ikonik elementlerinin Magnum Caramel Gold’un haz dolu dünyası ile buluştuğu reklam filminde, başarılı oyuncu Dilan Çiçek Deniz bambaşka bir Magnum kadını olarak karşımıza çıkıyor. 

Kreatif süreçlerden prodüksiyona kadar tüm aşamaların Netflix ekipleriyle birlikte yürütüldüğü reklam filmi; La Casa de Papel’in ana temalarından biri olan soygun kurgusunda Magnum Caramel Gold peşinde haz dolu bir macerayı konu alıyor ve ‘Bu haz peşinden koşmaya değer’ diyor. Yeni Magnum Caramel Gold’un peşinde gizemli bir yolculuğu konu alan reklam filminde, Dilan Çiçek Deniz, Magnum Caramel Gold dolu bir kasaya ulaşmaya çalışıyor.

Deniz iş birliğiyle ilgili, “Magnum kendime yakın bulduğum, haz dolu dünyasıyla, yaptığı lokal ve global projelerle heyecanla takip ettiğim bir marka. Magnum Caramel Gold’un yeni reklam filminde yer almam için teklif geldiğinde çok heyecanlandım. Sonrasında projenin detayları, hikayesi, Netflix ve La Casa de Papel iş birliğini öğrendikçe mutlaka içinde yer almak istedim. Böylesine önemli bir iş birliğinin bir parçası olmaktan, son derece keyifli bir çekim süreci sonunda çıkan, bu haz ve macera dolu reklam kampanyasında yer almaktan çok mutluyum” dedi. 

İki seriden oluşan reklam kampanyasının ilk filmi Magnum’un yepyeni ürünü Caramel Gold’u odağına alırken, ikinci film Magnum’un her yıl heyecanla beklenen araba promosyonuna odaklanıyor.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Unilever / Magnum

Reklamveren Yetkilileri: Toloy Tanrıdağlı, Eser Lapanta, İrem Şancı, Helin Tural

Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul

ECD: Berkay Özay

Yaratıcı Ekip: Nadir Aydın, Ezgi Tanyeri

Stratejik Planlama: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik

Müşteri İlişkileri: Ceyda Coşkun, Tais Berberyan, Sena Gürtuğ

Ajans Prodüktörü: Hülya Toptaş

Prodüksiyon Şirketi: Depo Film

Yönetmen: Thor Saevarsson

Görüntü Yönetmeni: Baldur Eythorsson

Müzik: FFW

Post-prodüksiyon: İmaj Yapım

PR Ajansı: Golin

Ünlü Yönetim Şirketi: Portal Rights Management (PRM)

Dilan Çiçek Deniz Magnum
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
Haberler
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Black Friday'de yeni rekor: Amerikalılar dakikada 12,5 milyon dolar harcadı!
Haberler
Black Friday’de yeni rekor: Amerikalılar dakikada 12,5 milyon dolar harcadı!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Türkiye’nin saç bakım haritası
Haberler
Türkiye’nin saç bakım haritası
Sena Tufan
1 Ekim 2025
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Haberler
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Advertorial
23 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.