16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
AXE eski alışkanlıkları yıkmaya geliyor

AXE eski alışkanlıkları yıkmaya geliyor

Nafizcan Önder
2 Temmuz 2024
1 dk okuma

Türkiye’de ilk kez lanse edilen  AXE Premium Collection Duş Jelleri’nin reklam filmi serisi yayınlandı. Erkeklerin duş alışkanlıklarını esprili bir şekilde ele alan 3 filmlik seride, Axe duş jelinin erkeklerin hayatına nasıl girdiğini ve karşı konulmaz kokuları ile eski alışkanlıklarını nasıl değiştirdiği anlatılıyor. 

Reklam serisi, erkeklerin duşta vücutlarını yıkamak için kadın odaklı duş jeli pazarında kendilerine uygun limitli ürün bulabilmelerine değinirken, sevgililerinin ve ev arkadaşlarının duş jelleriyle ya da şampuanla vücutlarını yıkamaları iç görüsünü ve erkeklerin duş alışkanlığını esprili bir şekilde ele alıyor. Üç filmde de farklı bir okazyonu ele alan reklam serisinde, 

“Eski alışkanlıkları yıkıyoruz” sloganıyla, kelimelerin gücünü de kullanan kampanya, hem yeni Premium Collection Axe Duş Jellerinin çekici kokularıyla duş keyfine dikkat çekiyor hem de erkekleri kendilerine özel geliştirilmiş duş jelleri ile tanıştırıyor.

Kreatif ajansı MullenLowe İstanbul olan film serisinin prodüksiyonunu Spark üstleniyor. Filmin yönetmen koltuğundaysa Mehmet Can Damatoğlu oturuyor.

Bro’nun Duş Jeli Out, Axe Duş Jeli in

Sevgilinin Duş Jeli Out, Axe Duş Jeli in

Şampuan ile Vücut Yıkamak Out, Axe Duş Jeli in

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Unilever AXE

Reklamveren Yetkilisi: Eser Lapanta, Helin Tural, Seda Uslu

Reklam Ajansı: MullenLowe Istanbul

Yönetici Kreatif Direktör: O. Nadir Aydın

Yaratıcı Grup Lideri: Rahman Yıldız

Yaratıcı Ekip: Oğulcan Arslan, Zeynep Şengül

Müşteri İlişkileri: Ceyda Coşkun Ayanoğlu, Tais Berberyan, Sena Gürtuğ Akgün

Ajans Prodüktörü: Tuğrul Karadeniz, Hülya Toptaş, Yunus Utku Arda

Stratejik Planlama Direktörü: Alper Çetik

Yapım Şirketi: SPARK Film

Yönetmen: Mehmet Can Damatoğlu

Görüntü Yönetmeni: Arınç Arısoy

Prodüktör: Emre Atakan, Beyza Baykal

Post Şirketi: Tonic Effects

Müzik: Integer

İletişim Ajansı: Golin İstanbul

axe Mullenlowe İstanbul
1 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
2 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
3 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
4 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye'de kullanıma sundu
Haberler
Meta, Instagram’da gelişmiş korumalara sahip Genç Hesapları Türkiye’de kullanıma sundu
Sena Tufan
2 hafta önce
İnşaat reklamı yaptığı iddia edilen yer bilimci Naci Görür'den açıklama!
Haberler
İnşaat reklamı yaptığı iddia edilen yer bilimci Naci Görür’den açıklama!
Sena Tufan
29 Nisan 2025
Siemens CEO'su ve ailesi helikopter kazasında hayatını kaybetti
Haberler
Siemens CEO’su ve ailesi helikopter kazasında hayatını kaybetti
İrem Alimoğlu
11 Nisan 2025
Markalar için Alfa kuşağını anlama rehberi...
Haberler
Markalar için Alfa kuşağını anlama rehberi…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.