Amazon’un sesli kitabı ve podcast uygulaması Audible yeni reklam kampanyasında internet kültürünün tüm gücünü gerçek dünyaya getiriyor. Kampanyada zaman öldüren uygulamaların yerine daha zengin bir alternatif olarak Audible sunuluyor.
Amazon’un sesli kitabı ve podcast uygulaması Audible yeni bir reklam kampanyası yayınladı. Kampanyada tren istasyonundaki bir kadının telefonundaki bildirimlerin, hashtag’lerin, instagram yüz filtrelerinin ve gökkuşağı kusan kedilerin telefonun dışına çıkararak gerçek dünyaya yayılması ve bir kaosun temelini atması işleniyor. Tam da bu esnada Audible uygulamasını açan kadın, David Tennant tarafından anlatılan bir sesli kitapla birlikte internetin kaos yaratan tüm unsurlarını dağıtıyor. Kampanyada zaman öldüren uygulamaların yerine daha zengin bir alternatif olarak Audible sunuluyor. David O’Brien ve Chris Bennett tarafından yaratılan kampanya Agile Films aracılığıyla Simon Willows tarafından yönetiliyor.