18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Atiye, Sinoz ürünlerini "Süren Bilir" diyor

Atiye, Sinoz ürünlerini “Süren Bilir” diyor

Marketing Türkiye
8 Mart 2021
1 dk okuma

Sinoz Kozmetik 1 Mart’ta yayına giren reklam filmiyle tüketicilerinin kalbini bir kez daha çaldı.1 yıllık uzun strateji çalışmaları sonunda markanın ışıltısını, tüm kadınlara dokunan ruhunu özel bir reklam filmi ile ortaya koymaya karar veren Sinoz Kozmetik ve TheKlishe herkesin diline dolanacak bir jingle’a imza attı.

Sinoz Kozmetik, uzun süren hedef kitle analiziyle Türk kadınlarının içerisindeki ışıltı ve sıcaklığı reklam kampanyasına yansıtan iletişim stratejisinin temelini “hedef kitleyi anlamak” üzerine kurguladı. Yüzlerce cast, onlarca mekan seçimi, marka rengine özel tasarlanan kostümlere kadar her bir detayın özenle çalıştığı kampanyanın jingle’ı ünlü pop sanatçısı Atiye’nin Salla şarkısı için yeni sözler yazılarak oluşturuldu. Şarkı sözleri ve müzik üzerinden Atiye ve İskender Paydaş’ın stüdyo çalışmaları ile eğlenceli sonuçlar ortaya çıkarken, marka herkesin çok sevdiği ve dillere pelesenk olan Salla şarkısını “Süren bilir” versiyonu ile yeniden lanse edildi. Şarkı sürecinin ardından dans eğitmenleriyle Sinoz’a özel bir koreografi hazırlanarak keyifli bir süreç yönetildi.

360 derece planlanan medya satın almasıyla TV, radyo ve dijital platformlarda yer alan Sinoz Kozmetik, reklam filmiyle sosyal medyada da dikkat çekti.  Kampanyanın devamı olan ve filmin müziği ile özel dansçılarla oluşturulan “Süren bilir” koreografisi ise çok yakında bütün dijital mecralarda farklı bir iletişim stratejisi ile kullanılıyor olacak.

 

Reklam Künyesi:

Ajans: TheKlishe
Ajans Grubu: Simla Canpolat, Sinem Özveri Karakuzulu, Rumeysa Çolakoğlu
Yapımcı: TheKlishe
Marka: Sinoz Kozmetik
Müşteri Grubu: Yasin Çörekçi, Faruk Balmumcu, Burcu Zöngür
Yönetmen: Fırat Mançuhan
Görüntü yönetmeni: Eren Yıldız
Sanat: Selim Keleşoğlu
Prodüktör: Mesut Emre Yılmaz
Senaryo: Yasemin Özdemir
Jingle seslendirme: Atiye
Jingle düzenleme: İskenderPaydaş
Post prodüksiyon: The Post Brothers
Medya ajansı: Eyes on İstanbul

 

Atiye atiye salla Sinoz Kozmetik süren bilir TheKlishe
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Domino's, fast food savaşlarının fitilini ateşledi!
Haberler
Domino’s, fast food savaşlarının fitilini ateşledi!
Sena Tufan
2 hafta önce
LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
Haberler
LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
Advertorial
3 Haziran 2025
Yedi bakanlık güçlerini birleştirdi: Ürün güvenliği ve piyasa gözetiminde yeni dönem
Haberler
Yedi bakanlık güçlerini birleştirdi: Ürün güvenliği ve piyasa gözetiminde yeni dönem
İrem Alimoğlu
9 Temmuz 2025
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Haberler
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.