ING Türkiye, “Sen hayatını yaşa” marka yolu ile insanların hayatında bankacılığın daha az yer tutması gerektiğine vurgu yapıyor. ING, yeni iletişim platformunda yer alan ve kazandıran dijital banka konumlamasını güçlendirirken, “Aslan gibi banka, arkanda” söylemiyle de bankacılığı zahmetsiz hale getirerek hayatlarında istediklerini yapabilmeleri için müşterilerinin yanında olduklarını vurguluyor.
ING’nin yeni iletişim platformu ile yayınlanan ilk reklam filminde günlük yüksek faiz kazandıran Turuncu Hesap’ın özelliklerine dikkat çekiliyor. ING’li olan ve ING’li olmayan iki karakterin karşılaştırıldığı filmde, gondolda yer alan karakterlerin arkasında maaşlarını temsil eden iki karakter oturuyor. Maaşını Turuncu Hesap’ta değerlendiren karakter, günlük yüksek faizle her gün kazanırken, ING’li olmayan karakterin maaşının uçması eğlenceli bir dille anlatılıyor. Ayrıca ING’li karakterin arkasında yer alan aslan gölgesi ile markanın logosuna ve güven veren duruşuna dikkat çekiliyor. ING Türkiye, yeni reklam filmi ile kazandıran ürünleri, dijital çözümleri ve zahmetsiz bankacılık anlayışı ile hayatı kolaylaştırmasının yanı sıra müşterilerinin güvenle sırtını yaslayabileceği bir çözüm ortağı olduğunu vurguluyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: ING Türkiye
İletişim ve Marka Deneyimi Grup Direktörü: Gökçe Say
Marka İletişim Müdürü: Deniz Tezeren
Marka İletişim Ekibi: Selin Alp, Muammer Nuray
Sosyal Medya Yöneticisi: Serpil Kahraman
Stratejik Medya Planlama Müdürü: Armağan Tulunay Dölek
Stratejik Medya Planlama Ekibi: Esra Yalçıner, Berkin Can
Pazar Araştırmaları Müdürü: Hasret Güneş
Pazar Araştırmaları Uzmanı: İdil Koçak
Reklam Ajansı: Liberté İstanbul
Ajans Başkanı: Cihangir Gümüş
Ajans Başkan Yardımcısı: Kutal Demir
Yönetici Kreatif Direktör: Emrah Kural
Kreatif Ekip: Ülkü Can, Ekremcan Arslan, Ozan Kuşlar, Caner Bilgiç, Ege Özdeğim, Efe Ursavaş
Kreatif Stratejist: Melih Ekim
Müşteri İlişkileri: Asya Öztürk
Ajans Prodüktörü: Eren Bakırcı
Prodüksiyon Şirketi: Yapar İstanbul
Post Prodüksiyon Şirketi: 1000 Volt Post Production
Yönetmen: Can Pehlivanlı
Medya Planlama Ajansı: Universal McCann