25 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Artema’nın Şener Şen'li efsane reklamları, su tasarrufu için geri döndü

Artema’nın Şener Şen’li efsane reklamları, su tasarrufu için geri döndü

Marketing Türkiye
23 Mart 2021
1 dk okuma

Artema’nın “Aç Kapa” sloganı, bugün tek kumandalı armatürlerin sektördeki jenerik adı olarak kullanılıyor. Bu sloganın akıllara yerleşmesinde, markanın usta oyuncu Şener Şen’le çektiği reklam serisinin rolü büyük. Artema, 22 Mart | Dünya Su Günü vesilesiyle tasarrufa dikkat çekmek için, Şener Şen’li efsane reklamlarından hazırladığı yeni reklam filmini yayınlıyor.

Artema, Şener Şen’le 1988’den başlayarak çektiği efsane reklamlardan yeni bir film hazırladı. Bugün tek kumandalı armatürlerin jenerik adı olarak da kullanılan “aç kapa” sloganının akıllarda yer etmesinde büyük rol oynayan reklamlardan alınan görüntülerle oluşturulan yeni film, 22 Mart | Dünya Su Günü vesilesiyle tasarrufa dikkat çekmeyi hedefliyor.

33 yıl önce yayınlanan kült Artema filmlerinden kurgulanan reklamda, Şener Şen’in yalnızca eski görüntüleri değil şimdiki sesi de yer alıyor. Usta oyuncu, Artema’nın tasarruflu ürünleriyle son 5 yılda yaklaşık 30 milyon ton suyun harcanmaktan kurtarıldığına dikkat çekerek, “Açıyoruz, kapatıyoruz ama bazen kapatmayı unutuyoruz. Gereksizse kapatalım, su fakiri olmadan daha fazla suyu birlikte kurtaralım” diyor. Reklam filmi, Havas İstanbul’un imzasını taşıyor.

Reklam Filminin Künyesi

  • Reklamveren: Eczacıbaşı Yapı Ürünleri Grubu | Artema
  • Pazarlama Direktörü: Yavuz Feyzioğlu
  • Global Marka Yönetimi: Başak Canbak, Hande Alaca
  • Marka İletişim: Seda Şanlı, Selin Tümen, Gülşah Temel
  • Medya Ekibi: Gonca Tözen Hançerlioğlu, Emre Eralp, Naz Uzunel, Özlem Üçel
  • Stratejik Danışmanlık Ajansı: Canan Pehlivanoğlu – Co.Entegre
  • Topluluk Medya Ekibi: Ayşen Akalın, Burcu Vural, Zeynep Güner
  • Reklam Ajansı: Havas İstanbul
  • CCO: Ergin Binyıldız
  • ECD: Volkan Dalkılıç
  • Kreatif Ekip: Gizem Arlı Sirkeci, Ali İhsan Ozan
  • Head of Digital: Zihni Başsaray
  • Müşteri İlişkileri Ekibi: Birol Ecevit, Yiğit Uysal, Tunca Karcı, Egemen Eksilmez
  • Dijital Ekip: Serhat Varan, Elif İlayda Serbest, Kaan Üzmez
  • Motion Ekibi: Ahmet Erkul, Can Yaylacıkoral
  • Ajans Prodüktörü: Sıla Salgın, İrem Akalın
  • Post Prodüksiyon: İmaj
  • Medya Ajansı: Carat
  • Markalı İçerik Ajansı: Circus
1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
4 Google'dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
5 Burger King, "sessizliği" konuşturuyor
Burger King, “sessizliği” konuşturuyor
Güncel Haberler
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
Haberler
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Tablet seçim sanatı: profesyoneller ve öğrenciler için yeni nesil bir deneyim
Haberler
Tablet seçim sanatı: profesyoneller ve öğrenciler için yeni nesil bir deneyim
Advertorial
26 Eylül 2025
Temu Türkiye'deki yeni iş ortaklarını duyurdu
Haberler
Temu Türkiye’deki yeni iş ortaklarını duyurdu
Sena Tufan
5 Eylül 2025
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
Haberler
Dijital sahnenin yeni ekonomisi: YouTube 4 yılda içerik üreticilerine 100 milyar dolar dağıttı
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.