17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Aracının değerini bilenlerin tercihi"

“Aracının değerini bilenlerin tercihi”

Nafizcan Önder
8 Şubat 2022
2 dk okuma

Castrol, Renault ile uzun süredir devam eden iş birliğini “Değerini Bilmek Tercih Meselesi” sloganıyla hazırladığı ve ünlü oyuncu Salih Bademci’nin rol aldığı reklam filmi ile duyurdu. Filmde; otomobiline değer veren Renault araç sahiplerinin araçları için doğrusunu seçtikleri, bu nedenle de Castrol madeni yağlarını tercih ettikleri anlatılıyor.

Dünyanın lider madeni yağ markalarından Castrol, Renault araç sahiplerinin araçlarına verdiği değeri Castrol motor yağlarını seçerek gösterdiğini ortaya koyan bir reklam filmi hazırladı. Salih Bademci’nin rol aldığı “Değerini Bilmek Tercih Meselesi” sloganıyla hazırlanan Castrol reklam filminde; sahip olduklarının değerini bilenlerin tercihlerini doğru yaptıkları mesajı veriliyor.

Castrol Türkiye, Ukrayna ve Orta Asya Pazarlama Direktörü Nilay Tatlısöz, Renault ile küresel çapta yaptıkları iş birliğinin kendileri için çok önemli olduğunu ifade ederek, Renault araçları için özel olarak geliştirdikleri Castrol madeni yağlar sayesinde motorun uzun süre boyunca ilk günkü performansını koruduğunu belirtti.

Tatlısöz, “Renault sahipleri, araçlarının değerini çok iyi biliyor ve araçları için en iyisini yapmaya çalışıyor. Reklam filmimiz ile sahip oldukları için en doğru seçimi yapmaya çalışan herkese sesleniyoruz. Castrol olarak biz de sahip olduğumuz tüm iş birliklerimiz için doğru seçimi yaparak araçların en uzun süre en iyi performansı vermesini sağlıyoruz. Ayrıca reklam filmimizde birlikte çalışma şansına sahip olduğumuz Salih Bademci’ye de içtenliği ve samimiyetinden ötürü teşekkürlerimi sunmak isterim. “Yılın Oyuncusu” unvanını ne kadar hak ettiğini reklam filmimizin çekimleri sırasında gösterdiği performans ile bir kez daha görmüş olduk” dedi.

Reklam Künyesi

Reklamveren: Castrol

Reklam Ajansı: KBA Works

Reklamveren Temsilcileri: Ayşen Mutuş, Nilay Tatlısöz

Ajans Başkanı: Evren Bingöl

Yaratıcı Ekip: Burak Güleryüz, Onur Emer, Sercan Özdoğan, İbrahim Can, Onur Kenar

Müşteri İlişkileri: GamzeYağmur Taç Güleryüz, Gamze Akkoca

Stratejik Planlama: KBAWorks

Medya Şirketi: Mindshare

Yapım Şirketi: KBA Works

Yönetmen: Barış Kırımşelioğlu

Görüntü Yönetmeni: Emre Tanyıldız

Yapımcı: Yasin Üstün

Castrol KBA Works
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
HAYTAP'tan dünyada bir ilk: Yuva arayan patiler iPhone ekranlarında!
Haberler
HAYTAP’tan dünyada bir ilk: Yuva arayan patiler iPhone ekranlarında!
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
Marketing Türkiye 35 yaşında / II
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / II
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
Haberler
MNG Kargo gitti, DHL eCommerce geldi
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.