Singtel, Bankmycell’in yaptığı araştırmadan ilham alarak yaptığı ve Noel sezonu için hazırladığı kısa filmini yayınladı. Singapurluları bu Noel’de aileyle bağlantılarını güçlendirmek için zaman harcamaya teşvik eden ve “The Gift” olarak adlandırılan film, dijital hayatıyla fazlasıyla meşgul ve ben merkezli bir gencin, ailesinin yıllık Noel geleneğini bozmasına odaklanıyor.
Singtel, Noel kampanyasını yayınladı. Kampanya Bankmycell’in yaptığı ve akıllı telefon kullanıcılarının telefonlarıyla ortalama üç saat vakit geçirdiğini ve ne yazık ki aileleriyle ise 45 dakikadan az vakit geçirdiğini ortaya koyan küresel bir araştırmanın istatistiklerinden ilham aldı. Hayatını telefon üzerinden kuran bir genç kızın babasının günaydın demesini bile duymaması ve Noel yemeğine katılamayacağını söylemesiyle başlayan reklam kampanyasında, günümüzde özellikle gençlerin gerçek hayattan soyutlanarak telefonlarına gömülmesi ön plana çıkartılıyor ve Singtel, “Ailenle bağlantını asla kaybetme” mesajını veriyor…