4 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Açık hava etkisi

Açık hava etkisi

Nafizcan Önder
24 Eylül 2024
2 dk okuma

Yumoş; yumuşatıcı serisine eklediği yepyeni ürünü Yumoş Uzman Açık Hava Etkisi’ni dinamik ve eğlenceli bir reklam filmiyle tanıttı. 

“Yumoş ile Açık Hava Etkisi Altındayız” söylemiyle yayınlanan reklam filminde, ürünün hikayesi Yumoş ayıcıklarının olduğu animatif ve dinamik bir kurguyla aktarılıyor.  Reklam filminde; Yumoş Uzman Açık Hava Etkisi ile yıkanan ve balkonsuz evler, yağışlı ve kötü hava koşulları gibi pek çok sebepten kapalı alanda kurutulan giysiler her daim açık havada kurutulmuş gibi ferah kalıyor. Yumoş Uzman Açık Hava Etkisi, formülündeki özel Oksijen Etkili Koku Kapsül Teknolojisi ile kapalı alanda kuruyan giysilerde oluşan nem kokusunun önlerken; yaz sabahlarının tatlı esintisini nergis çiçeğinin bambaşka ferahlığıyla giysilere taşıyor.

Markanın renkli ve eğlenceli dünyasının yansıtıldığı reklam filmi; Yumoş Uzman Açık Hava Etkisi ile çamaşır askılarının şezlonglara dönüştüğü, açık hava etkisine giren evin çatısının ortadan kalktığı ve bir anda açık havaya dönüştüğü ve Yumoş ayilarının evin içinde açık havanın tadını çıkardığı anların yer aldığı eğlenceli animatif kurgusuyla da farklılaşmayı başarıyor. 

İstanbul’da bir film stüdyosunda 150 kişilik bir ekiple 2 günde çekimleri tamamlanan reklam filmin yönetmenliğini ise Kemixiz üstleniyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Yumoş/Unilever                             

Reklamveren Yetkilisi: Alper Çapar, Melis Mutlu, Eda Yazıcı            

Reklam Ajansı: VML

Yönetici Kreatif Direktör: Ümit Taşlı   

Kreatif Direktör: Onur Kutluer

Kreatif Grup Yöneticileri: Semih Türkmen, Deniz Şencan

Art Direktör: Sena Topaloğlu

Reklam Yazarı: Zülal Işılga

Yönetici Partner: Yekta Öncel

Strateji Ekibi: Beliz Atalay, Elçin Kasap

Müşteri İlişkileri Ekibi: Melek Gökhan, İrem Eriş

Grafik Tasarım: Tuna Ersöz

Prodüksiyon Ekibi: Fulya Akay, Begüm Özkul, Beril Girit

Yönetmen: Kemixiz 

Görüntü Yönetmeni: Daan Bukman 

Sanat Yönetmeni: Tuncay Özcan 

Editör: Fatih Yılmaz 

Post Prodüksiyon: İmaj & Blump Studio

Prodüksiyon Şirketi: Panda Films

Yapımcılar: Chad Öztürk, Suat Sağlam, Eser Fırat, Zeki Kahveci, Selin Laforge

Pr Ajansı: Sobraz İletişim

VML Yumoş
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
5 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Güncel Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Emine Sabancı Kamışlı: "Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur"
Haberler
Emine Sabancı Kamışlı: “Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur”
Günseli ÖZEN
1 Ekim 2025
Ad Net Zero Türkiye, "Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi"ni tanıttı
Haberler
Ad Net Zero Türkiye, “Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi”ni tanıttı
Sena Tufan
4 hafta önce
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
Haberler
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Haberler
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.