Türkiye’nin en köklü kulüplerinden Karşıyaka, yeni sezona özel “Susmayan Forma” tasarladı. Formada kulüp tarihindeki sembollerin ve Karşıyaka’yla özdeşleşmiş seslerin grafikleri kullanıldı.
Proje için sezon başlamadan önce bir ses havuzu oluşturuldu. Karşıyaka’nın mazisindeki en önemli maçlardan sesler alındı. Semtin sembolü olan gevrekçilerin, vapurların, güvercinlerin ve semtin kalbinin attığı Çarşı’nın sesleri toplandı. Karşıyaka’ya gönül veren taraftarların, bayrakların ve meşalelerin sesleri kaydedildi. Ayrıca kulüp tarihinde çok özel bir yere sahip olan ve armasına ay-yıldızın koyulması fikrini veren Mustafa Kemal Atatürk’ün sesi de kullanıldı.
Karşıyaka’yı Karşıyaka yapan tüm bu ses grafikleri bir araya getirilerek güçlü bir grafik oluşturuldu. Üzerine kulübün 107 yıllık efsanevi Kaf Sin Kaf tezahüratının ses grafiği eklendi. Oluşan ses grafiği formaların göğsünde yer alıyor.
“Susmayan Forma” sezon boyunca tüm branşlarda mücadele eden takımlar tarafından giyilecek. Böylece takımlar evinde, deplasmanda, gittiği her yerde Karşıyaka’nın sesini daima göğsünde taşıyacak. Ayrıca taraftarların da beğenisini kazanan bu formalar, KSK Store’larda satışa sunulacak.
Tasarım ve iletişimi Medina Turgul DDB imzası taşıyan projenin prodüksiyonunu Krank Photography, post prodüksiyonunu ise Profilm üstlendi.
Proje Künyesi:
Reklamveren: Karşıyaka Spor Kulübü
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
Ajans Yöneticisi: Yiğit Kariş
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Ertuğ Tuğalan
Yaratıcı Ekip: Burcu Günister, Emre Altundağ
Ajans Prodüktörü: Levend Çağıl, Uğur Karaman
Prodüksiyon: Krank Photography
Prodüktör: Banu Voştina
Kamera Operatörü: Deniz Koray Yılmaz, Sami Morhayim
Post Prodüksiyon: Profilm
Post Prodüksiyon Ekibi: Mertcan Uçar, Seçkin Kaçar