13 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yuvadan Uçan Fikirler Ödül Olarak Dönüyor
Haberler

Yuvadan Uçan Fikirler Ödül Olarak Dönüyor

Marketing Türkiye
11 Mayıs 2017
4 dk okuma

Marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek yarışma Social Media Awards Turkey’e başvurular başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçen yarışmada sektörün saygın isimlerinden oluşan jüri; BoomSonar’ın “Sosyal Medya Marka Endeksi” verilerini de kullanarak, sosyal medyadaki en başarılı işleri ödüllendirecek.

Markaların sosyal medyadaki tüm etkinlikleri­ni, sosyal medyanın doğru kullanımını ve is­tatistiksel performans kriterlerini göz önünde bulundurarak titizlikle değerlendiren Soci­al Media Awards Turkey, Türkiye’deki tüm marka ve ajansların yer aldığı geniş kapsamlı bir yarışma. Başvuruların 11 Mayıs Cuma günü saat 23:59’a kadar devam edeceği yarışmada ödüller 23 Mayıs’ta Shangri-La Bospho­rus’ta gerçekleşecek görkemli bir törenle sahiplerini bulacak.

1 Nisan 2016-31 Mart 2017 tarihleri arasında ilk kez yayın­lanmış sosyal medya çalışmalarının ve bu tarihler arasında ortaya konan sosyal medya performanslarının yarışacağı tö­rende reklamverenlerin ve ajansların başarısı hem objektif sosyal medya verileriyle hem de jüri değerlendirmesiyle bel­gelenecek.

Social Media Awards Turkey, temel olarak sosyal medyaya emek veren kurumlar ve ajanslar için teşvik edici olmayı, içerik ve kampanya üretimindeki kaliteyi her yıl yukarı taşı­maya katkıda bulunmayı hedefliyor.

En Başarılı Projeler ve Sosyal Medya Performansları Ödüllendirilecek

Social Media Awards Turkey Jüri Ödülleri, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ve Grand Prix olmak üzere üç bölüm­den oluşuyor.

Jüri Ödülleri, 25 kategoriye başvuru yapan çalışmaları kap­samlı kriterlerle değerlendirecek. Başvuruları incelerken BoomSonar’ın sağladığı performans verilerini de kullanacak olan jüri, tüm kategorilerde en başarılı üç çalışmayı ödüllen­direcek.

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri 50’ye yakın farklı sek­törlerden markaların geçmişe dönük performanslarının ta­mamen analitik olarak sıralanmasıyla belirleniyor. Veriler ve sıralama ise BoomSonar’ın “Sosyal Medya Marka Endek­si” SocialBrands’in 30’dan fazla kriterden oluşan benzersiz algoritmasından geliyor.

Sosyal Medya Pazarlamasında hem niteliği hem niceliği göz önünde bulundurmayı prensip edinen Social Media Awar­ds Turkey’de, büyük ödül olan Grand Prix ise markaların yıl boyunca performansının hem SocialBrands’in objektif sos­yal medya verileri hem de jürinin tarafsız değerlendirmesi ışığında belirlenecek.

Jüri Uzman İsimlerden Oluşuyor

Yarışmaya katılan projelerin başvurularını değerlendire­cek ve kazananları belirleyecek olan jüride sosyal medya ve dijital ajanslardan reklamverenlere, sosyal medya fikir ön­derlerinden akademisyenlere, derneklerden sosyal medya ağlarının temsilcilerine, medya satın almadan reklam ve PR ajanslarına kadar pek çok sektör paydaşının üst düzey yöne­ticileri ve temsilcileri yer alacak.

Başvurular Devam Ediyor

27’nci yaşını kutlayan Türkiye’nin lider pazarlama platfor­mu Marketing Türkiye ve Türkiye’nin ilk ve en gelişmiş sos­yal medya takip, analiz, yönetim ve akıllı iş platformu Boom­Sonar, sosyal medyanın gelişimine katkıda bulunan marka ve kurumları bir araya getiriyor olmaktan büyük heyecan duyuyor.

Başvuruların 11 Mayıs’a dek devam ettiği yarışmada, katılım ve başvuru ile ilgili detayları www.socialmediaawardstur­key.com adresinden takip edebilirsiniz.

BAŞVURU KATEGORİLERİ NELER?

sssaassss1Sosyal Medya Kampanyası

Sosyal medyayı merkez alan kampanyaların yarıştığı bu katego­riye Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube başta olmak üze­re tüm sosyal medya kanallarında gerçekleştirilen kampanyalar katılabiliyor.

Gerçek Zamanlı Kampanya

Gündemdeki olaylara ilişkin hazırlanan yaratıcı kampanyalar ve sosyal medya paylaşımlarının yarıştığı “Gerçek Zamanlı Kam­panya” kategorisinde, markaların sosyal medyada hızlı ve doğru karar alma başarıları değerlendirilecek.

Özel Gün Kampanyası

Sosyal medyada önemli günlere ilişkin hazırlanan en başarılı kampanyaları, içerikleri ve çalışmaları değerlendiren bu katego­riye Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube başta olmak bir veya birden fazla sosyal medya kanalında özel günlerle ilgili ger­çekleştirilen tüm projeler katılabiliyor.

Mikrosite Kampanyası

Marka, ürün, hizmet veya özel günler kapsamında hazırlanan kampanyalarda sosyal medyayı en etkin ve yaratıcı şekilde kulla­nan mikrositeler bu kategoride değerlendiriliyor.

Kurumsal Blog

Markalar tarafından kurumsal iletişim ve/veya pazarlama iletişi­mi amacıyla oluşturulan ya da kurumun yer aldığı sektörle ilgili belirli bir tema üzerine kurgulanan bloglar bu kategoride değer­lendirmeye alınıyor.

Medya Satın Alma

Bu kategoride sosyal medya reklamcılığının en başarılı ve/veya yaratıcı örneklerini değerlendiriyor.

Online Reklam ve Viral Video

Sosyal medyada online reklam ve/veya viral video olarak hazır­lanan, kullanıcılar tarafından yoğun şekilde izlenen ve paylaşılan tüm video içerikler bu kategoride yer alıyor.

Fikir Önderi Kampanyası

Bu kategoride markalar tarafından sosyal medyada fikir önderi, uzman veya yüksek etki sahibi kullanıcılarla beraber gerçekleş­tirilen, marka mesajının hedef kitleye etkili şekilde ulaştırıldığı çalışma ve kampanyalar değerlendiriliyor.

Veriden Esinlenen Yaratıcılık

Veriyi yaratıcı ve etkili şekilde kullanarak marka başarısını art­tırmayı hedefleyen, veri temelli tüm sosyal medya kampanyaları Veriden Esinlenen Yaratıcılık kategorisinde jürinin karşısına çı­kacak.

Sosyal CRM Yönetimi

Sosyal medyayı kullanarak müşteri ilişkilerini yöneten markala­rın değerlendirildiği bu kategoride, sosyal ağların sunduğu çift yönlü iletişim olanaklarını değerlendiren markaların yıl boyunca uyguladıkları Sosyal CRM stratejileri inceleniyor.

Topluluk Yönetimi

Sosyal medyada hayran topluluğunu en iyi yöneten, takipçi kit­lesiyle güçlü iletişim kuran ve marka elçileriyle çift yönlü ilişkiler yöneten tüm marka iletişim stratejileri bu kategoride değerlen­diriliyor.

Online – Offline Entegrasyonu

Hem sosyal medyada, hem de offline kanallarda bütünleşik yürü­tülen tüm çalışmalar bu kategoride yer alıyor.

Medyada Sosyal Medya Kullanımı

Dizi, film, program gibi yapımlar, gazete ve televizyon gibi kon­vansiyonel medya kurumlarının, başarılı ve/veya yaratıcı sosyal medya proje ve kampanyaları bu kategoride yer alıyor.

Sosyal Sorumluluk İletişimi

Doğrudan sosyal medya üzerinden kurgulanan veya sosyal med­yaya uyarlanan yaratıcı ve/veya etkili sosyal sorumluluk projeleri bu kategoride yer alabilir.

sssaassssSOCIALBRANDS VERİ ANALİTİĞİ ÖDÜLLERİ

SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri, 50’ye yakın sektörde en başarılı sosyal medya performansı gösteren markaları seçecek. Yarışmanın bu bölümündeki kategorilere başvuru alınmayacak. Ödüller, markaların sosyal medyadaki performanslarını ölçen SocialBrands’in kullandığı veri analitiği yöntemleri kullanılarak oluşturulan sistem sonuçlarına göre sahiplerine verilecek.

  • AVM
  • Sadakat Kartları
  • Mağazalar
  • Zincir Marketler
  • Teknoloji Marketleri
  • Ev Geliştirme
  • Ev, Yaşam ve Küçük Ev Aletleri
  • Mobilya
  • Özel İlk Orta Eğitim Kurumları
  • Üniversiteler
  • Yeme-İçme
  • Akaryakıt
  • Enerji
  • Bankalar
  • Finans Kurumları
  • Kredi Kartları
  • Online Bankacılık
  • Hazır Giyim Markaları
  • Mücevherat ve Aksesuar
  • Bebek
  • Gıda
  • İçecek
  • Kişisel Bakım
  • Temizlik
  • Mekan ve Etkinlikler
  • Müzeler
  • Sinemalar
  • Holdingler
  • Kariyer
  • Otomotiv Üreticileri
  • Lastik
  • Motosiklet
  • Servis ve Platformlar
  • Sağlık Kurumları
  • Araç Kiralama
  • Havalimanları
  • Havayolları
  • Oteller
  • Tur Şirketleri
  • Telekomünikasyon
  • Teknoloji Üreticileri
  • Kargo Şirketleri
  • Sigortacılık
  • Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları
  • Boya
  • Emlak
  • İnşaat
  • İklimlendirme
  • Seramik

Social Media Awards Turkey’in Jürisi Açıklandı. İşte o isimler… http://www.socialmediaawardsturkey.com/juri/ 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
Teknolojiyle şekillenen yeşil devrim: Yeni nesil tarım
4 Uber, Trendyol GO'yu satın aldı
Uber, Trendyol GO’yu satın aldı
5 Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Güncel Haberler
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
Evyap’tan geleceğe yatırım: “Kendine İyi Bak Gençlik” programı başladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (19-25 Nisan)
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Porland ve Paşabahçe'nin "çay tabağı" davası 10 yıl sonra sonuçlandı! Zafer Paşabahçe'nin...
Haberler
Porland ve Paşabahçe’nin “çay tabağı” davası 10 yıl sonra sonuçlandı! Zafer Paşabahçe’nin…
Sena Tufan
4 hafta önce
Piyasa değerinde tarihi gerileme: Apple 3 günde eridi
Haberler
Piyasa değerinde tarihi gerileme: Apple 3 günde eridi
İrem Alimoğlu
8 Nisan 2025
Bahis reklamının ardındaki acı gerçek!
Haberler
Bahis reklamının ardındaki acı gerçek!
Sena Tufan
10 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.