Yirmibirgram’ın yeni felsefesi: “Her konumlandırma bir vazgeçiştir”
Marka aktivasyon ajansı Yirmibirgram, yeni yapılanma sürecini tamamladı.
Marka aktivasyon ajansı Yirmibirgram Amerikalı ajans stratejisti Tim Willams’ın “Her konumlandırma bir vazgeçiştir” sözünden yola çıkarak yeniden yapılanmasını tamamladı.
Kurum kimliğini, sitesini, sosyal medya hesaplarını, iç iletişimi ve iş geliştirme süreçlerini yenileyen Yirmibirgram, ajans logosunda da değişiklik yaptı.
Yirmibirgram Kurucusu ve Kreatif Direktörü Onur Yanık’a göre; herkesin dilinden düşmeyen entegrasyon, 360 derece iletişim, bütünleşik yaratıcı servis gibi tanımlar “farklılık” değil. “Bizim tek bir işimiz var. Marka aktivasyonu” diyen Yanık, “Reklamın yaptığı iş markaya güzel bir kıyafet biçip onu vitrine koymak. Etkili mi? Kıyafet çok iyiyse evet. Bizim yaptığımız iş ise markayı vitrinden çıkarıp yaşama karıştırmak. Hayatı podyuma çevirip, kıyafeti yaşamın içinde göstermek ve beğendirmek. Hal böyle olunca, yeni logomuzun da bunu anlatması gerekirdi. O koca kelimeyi aldık ve karıştırdık. Böylece kendimizi yani farkımızı anlatmaya ismimizden başladık” diyor.
2015 yılında yeni yapılanmasını tamamlayarak piyasadaki konumlarını güçlendirdiklerini ve yüzde 35 büyüme elde ettiklerini açıklayan Yanık, önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerini ise şu sözler açıklıyor: “Önümüzdeki 3 yıl içinde Türkiye’nin en büyük marka aktivasyonu ajansı olmayı hedefliyoruz. 2020 yılında ise dünya sıralamasında bu spesifik alanda ilk 5’e girmek için çalışıyoruz.”